przez jan2294 » piątek 23 lipca 2010, 11:04
przez disaster » piątek 23 lipca 2010, 11:15
przez jan2294 » piątek 23 lipca 2010, 11:20
przez ixi25 » piątek 23 lipca 2010, 13:05
przez disaster » piątek 23 lipca 2010, 15:42
jan2294 napisał(a):hamulec nożny to hamulec główny ten 1 pedał po prawej stonie czyli środkowy
podobno w ciężarówce sie go nie trzyma tylko zaciąga ręczny
przez Borys_q » piątek 23 lipca 2010, 19:44
przez qwer0 » piątek 23 lipca 2010, 21:57
oczywiście chodzi o kat C bo w B to sie stoi na hamulcu
U mnie w aucie jest hamulec zasadniczy Razz
W samochodach nie ma ręcznego jest awaryjny, a pozatym tak w ciężarówce się go zaciąga dużo częściej niż w osobówce. Czemu, niewiem ale pewnie ma to dużo wspólnego z tym że układ hamulcowy jest zasadnizo inny niż w osobówkach, ale skoro juz jeździsz to na pewno wiesz czym sie różni.
przez jan2294 » sobota 24 lipca 2010, 11:30
przez Pinhead » sobota 24 lipca 2010, 13:08
jan2294 napisał(a):a jak stało na równej drodze to na luzie bez hamulca,
przez jan2294 » sobota 24 lipca 2010, 17:14
Pinhead napisał(a):jan2294 napisał(a):a jak stało na równej drodze to na luzie bez hamulca,
To się nawet nie ma co głupotą chwalić. Auto ma być zabezpieczone przez toczeniem. Mocniejszy wiatr czy nawet lekkie uderzenie innego auta i katastrofa gotowa. Czy to aż tak wielki problem zaciągnąć ręczny lub zostawić na pierwszym biegu ?
przez ixi25 » sobota 24 lipca 2010, 17:24
jan2294 napisał(a):zawsze zostawiam na 1 biegu ale na ręcznym nigdy
jan2294 napisał(a):a jak stało na równej drodze to na luzie bez hamulca
przez qwer0 » sobota 24 lipca 2010, 19:48
odjedzie? nawet jak będzie na jedynce?
przez Pinhead » sobota 24 lipca 2010, 20:09
jan2294 napisał(a):gdzie na moim placu, lub garażu? mam płaski plac i garaż a ruchu tam niema
normalnie jak zostawiam auto gdzies na mieście czy gdzies indziej to zawsze zostawiam na 1 biegu ale na ręcznym nigdy
przez jan2294 » niedziela 25 lipca 2010, 12:02