złośliwy napisał(a):Amortyzacja 90 zł.
Paliwo,oleje 324 zł.
Płace instruktora+ pracownik biurowy 600 zł/ bruttto z Zus-em i podatkami/.
Ubezpieczenie auta 23 zł.
wynajem placu manewrowego 10 zł.
sala+ wyposażenie 20 zł.
podatek od nieruchomości/działalność gospodarcza / 5 zł.
wc+woda+sprzatanie+ ogrzewanie 15 zł.
Podręczniki do nauki 40 zł.
Ubezpieczenie kursanta 5zł.
Opony+ paliwo+ części+ naprawy / uszkodzenia awaryjne/ 50 zł.
Czyli mamy cenę za nowe szkolenie 1182 zł, oczywiście bez zysku opłat za telefon, prąd. Powiedzcie w której pozycji mam zaoszczędzić aby cena, kursu była niższa.
Kasia, Sławek. Miros fajnie, że chociaz was nie opuszcza poczucie humoru. Zycie jest tak szare, że nalezy czsami sie pośmiać.
Ale temat dla instruktorów wcale nie jest śmieszny. To jest ich praca, z tego wiekszenie liczby godzin szkolenia musi podnieść cene i nikt z kursantów chyba nie mysli, że prawko zdobędzie za małą cenę. Zwiększenie liczby godzin to chyba dla naszego dobra. Lepiej się chyba czegoś nauczymy jezeli będzimy więcej jeździć. Nauka jazdy to nie nauka wierszyka w szkole który mozna wyklepać byle jak, żeby tylko zaliczyć. Założę się, że i tak 2/3 kursantów nie poprzestaje na 20 godzinach i dokupuje jazdy przed egzaminami. Dodając cenę kursu+ dodatkowe godziny czesto mamy wieksza cenę niz cena kursu jaka bedzie po podwyżkach.
Jestem laikiem w temacie ale cyferki nie są mi obce. Złośliwy twoja kalkulacja jest na jedna osobę. Nie wiem ile osób szkolisz w miesiącu i ilu zatrudniasz instruktorów, ale zakładając dla 10 osób szkolonych cena około 1200 zł. jest chyba akurat. Tak jak wyliczyłeś i wydaje mi sie że nie musisz jej obnizac i z czego kolwiek rezygnowac.
Szczerze mówić powinno sie do starej ceny jaka mają osk dodac cene 10 dodatkowych jazd i to była by cała kalkulacja.