bruno666 napisał(a):tristan napisał(a):Ale na potrzeby testów można tak uznać i już.
No na potrzeby testów to wiele sytuacji należy uznać za fakt, choć w rzeczywistości takie nie są,
Ale tutaj są, za drobnymi wyjątkami. Nie ma powodu do narzekania. Są lepsze kwiatki w testach.
bruno666 napisał(a):np. droga zatrzymania pojazdu od prędkości x na nawierzchni typu y.
No i? Taka droga wyszła z badań przy pewnym uśrednieniu. Chodzi o to, żeby mieć pewne wyobrażenie o rzeczywistości, a nie podawać z dokładnością do 3cm.
bartosz18 napisał(a):1. no wlasnie myslalem ze jak są 2 pasy w obie strony to jest droda 2 pasmowa mimo braku pasu zieleni, to ten pas musi być?
No ale przecież to jest jasno napisane, więc czego nie rozumiesz?
3. Prędkość dopuszczalna poza obszarem zabudowanym[...],
wynosi w przypadku samochodu osobowego, motocykla lub samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t:
a) [...]
b) [...]
c) [...] oraz na drodze dwujezdniowej co najmniej o dwóch pasach przeznaczonych dla każdego kierunku ruchu – 100 km/h,
d) [...]
bartosz18 napisał(a):2.
droga zatrzymania pojazdu od prędkości x na nawierzchni typu y.
tam straszne długie drogi chamowania sa
No bo to można na takim chamie polegać? wiadomo, że jak już chamuje to na całego.
bartosz18 napisał(a):np z 50km/h chyba 30-40m a w rzeczywistości auto zatrzymuje sie chyba po 8-12m a z prędkości 100km/h po ok 35-40m a nie po 80-100m
Jasne... Chyba jak wjedzie w mur :D