Czy lekarz dopuści mnie do egzaminu

Tutaj możecie zamieszczać opinie dotyczące kursów na prawo jazdy

Moderatorzy: ella, klebek

Czy lekarz dopuści mnie do egzaminu

Postprzez mateuszplex » niedziela 15 czerwca 2014, 21:18

Witam od kilka lat mam stany lękowe i fobie szkolną obecnie jestem w 2 liceum fobia powoli przechodzi ale stany lękowe takie lekki pozostają jestem pod kontrolą lekarza psychiatry i biore jedną tabletkę dziennie leku przeciwlękowego i mam 17 lat za 5 miesięcy mam 18 lat i chce iść na prawo jazdy , mieszkam na wsi i umiem dobrze jeździć samochodem tylko jest ten problem czy jeśli mam stany lękowe które polegają na tym , ze np. czasami ale rzadko mam takie uczucie jak np. mam jechać gdzieś daleko od domu jakieś 40km to czuje strach i czy lekarz może przez takie coś nie dopuścić mnie do prawa jazdy bo wiem , ze najpierw musi przebadać mnie lekarz jesli chce iść na prawko ale sądzę , ze to nie ma nic wspólnego z prowadzeniem samochodu bo przecież to nie jest schizofrenia gdzie widzi sie rzeczy jakich nie ma naprawdę. Prosze o odpowiedzi bo jest to dla mnie bardzo ważne oczywiście lek nie wpływa na prowadzenie pojazdów bo na ulotce tak pisze to samo powiedział mi lekarz
mateuszplex

Re: Czy lekarz dopuści mnie do egzaminu

Postprzez Anett » niedziela 15 czerwca 2014, 21:32

Zależy w jakim stopniu jest ta choroba.
Nie dziwie sie że ma obawy, ponieważ w takim stanie siedząc za kierownicą po prostu może być dla ciebie koszmarem.
Egzamin to jeden wielki stres więc nawet jak dopuści i przebrniesz tu może być ciekawiej

Ew pójdź do prywaciarza któremu płacisz on bez badań wypisuje. Takich teraz pełno

Każdy praktycznie zalatwia to u takich ok 50 zł (ja tyle płaciłam) i papier jest.
Anett

Re: Czy lekarz dopuści mnie do egzaminu

Postprzez mateuszplex » niedziela 15 czerwca 2014, 23:23