Strac przed jazdą i prowadzeniem auta.

Tutaj możecie zamieszczać opinie dotyczące kursów na prawo jazdy

Moderatorzy: ella, klebek

Strac przed jazdą i prowadzeniem auta.

Postprzez Xlady » środa 27 lutego 2019, 01:25

Witam serdecznie.
Moj problem jest dosc złozony. Robiłam kiedyś prawko ale jak mniemam z obopulną zgodą z instruktorką zrezygnowałam po 3cm jazdy. Nie była wielkich postepów.
Moj kłopot polega na tym, iz niesamowicie się stresuje jako pasażer i jako kierowca.Moj maż jest bardzo agresywnym kierowcą co przypłacił utrata prawa jazdy :evil: :evil: :evil: Jak wsiadam do auta , zaczynam sie stresowac. Mieszkam w UK i tutaj mam mnostwo rąd do pokonania i mnie ogarnia panika. Najgorsze, ze nie chcę robić tego kursu ale MUSZĘ. Czy jest opcja ze z czasem ten stres mine czy ja poprostu nie mam do tego serca? Zawsze powtarzałam, ze jestem dobrym kierowcą ponieważ: " Wiem ze moge kogoś skrzywdzić,więc nie siadam za kierownicę" Zdaje sobie sprawę, iz podejscie mam fatalne ale od kiedy mąż stracił prawo jazdy, wiem , ze nie mam wyjscia i muszę ten egzamin zdac, bo 90% czasu soedzamy na treningach dzieci oddalonych znacznie od domu,a komunikacją zwyczajnie nie zdazymy na czas. Czy jest dla mnie szansa?
Xlady
 
Posty: 1
Dołączył(a): środa 27 lutego 2019, 00:50

Re: Strac przed jazdą i prowadzeniem auta.

Postprzez kolezankafilizanka » wtorek 02 kwietnia 2019, 17:58

Ja też nie siadałam za kierownicę, powtarzając, że się nie nadaje, bo kogoś zabije. Instruktor za każdym razem pytał bardzo spokojnie "ale dlaczego??" No to mnie zbilo z tropu. Powiedz sobie, że owszem nie masz wyjścia, ale nie narzucaj sobie tempa kursu. Jak Cię ogarnia strach, pomysł - ale dlaczego??
--
Kat. B od X 2016. Uczyłam się w clio, a teraz wio!
kolezankafilizanka
 
Posty: 251
Dołączył(a): wtorek 25 października 2016, 11:21
Lokalizacja: Wrocław

Re: Strac przed jazdą i prowadzeniem auta.

Postprzez kolezankafilizanka » wtorek 02 kwietnia 2019, 18:01