Najlepszy ośrodek- Opole?

Tutaj możecie zamieszczać opinie dotyczące kursów na prawo jazdy

Moderatorzy: ella, klebek

Najlepszy ośrodek- Opole?

Postprzez wilq_lpu » poniedziałek 20 marca 2006, 19:05

NIedługo będę robił prawko kat. B. Szukam najlepszego ośrodka, a w zasadzie to najtąńszego ośrodla, który nie oblewa na chama, jak to gdzie niegdzie słyszałem. Właściwie to bardziej mi potrzebne papiery niż gruntowne szkolenie, jestem samoukiem i z pomocą ojca jeżdzić się nauczę. W ośrodku najchętniej bym poszedł tylko na kilka jazd i egzamin.

Jak narazie wpadł mi w oko http://www.rojewscy.prawojazdy.com.pl/ bo wychodzi najtaniej. Zna ich ktoś? Nie ma dodatkowych opłat?
A może inny lepszy..... tańszy?
wilq_lpu

Postprzez Tomek_ » poniedziałek 20 marca 2006, 22:03

Sama jazda samochodem to nie wszystko, ojciec, ktory pewnie ma juz ladne pare lat prawo jazdy sporo pewnie juz zapomnial z przepisow (wg statystyk im starszy kierowcatym mniejsza ich znajomosc, choc sa wyjatki, ale to z reguly osoby, ktore rozwijaja sie w tej tematyce). Ojciec moze nauczyc Cie prowadzenia samochodu, ale na egzaminie z pewnoscia to nie wystarczy. Poza tym nie nauczy Cie prowadzenia samochodu w sytuacjach miejskich, a jazda na bocznych drogach wiejskich, gdzie zapewne bedziesz z nim jezdzil rozni sie znacznie od sytuacji w zatloczonych miastach.
Poza tym szukasz osrodka, ktory nie oblewa :D Z tego co napisales, wyglada, ze nie wiesz do konca jak ten system dziala, oblewac nie bedzie Cie osrodek szkolenia bo ten zajmuje sie tylko szkoleniem, ale Wojewodzki Osrodek Ruchu Drogowego :mrgreen:
Kurs i tak musisz zrobic, godziny wyjezdzic, a oblewaja rowno we wszystkich osrodkach.
Piszesz, ze nie zalezy Ci na gruntownym szkoleniu, tylko na papierku. Zastanow sie troche i pomysl co bedzie jak kiedys (czego Ci nie zycze) musialbys zyc z swiadomocia, ze kogos zabiles lub trwale okaleczyles.
Kat. B i C za pierwszym podejściem.
Testy na prawo jazdy 2013
Tomek_