motocykl a przegląd

Temat ten służy wymianie spostrzeżeń i doświadczeń pomiędzy instruktorami i egzaminatorami.

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez megamind » poniedziałek 16 lutego 2009, 11:56

kopan napisał(a):Jak to nie ma co badać ?
Przy badaniu dodatkowym diagnosta sprawdza czy jest tablica L, z czego jest zrobiona, jak i gdzie przymocowana.

A jakie przepisy regulują z czego ma być zrobiona?
Jakie regulują jak jest przymocowana?
megamind
 
Posty: 246
Dołączył(a): piątek 17 października 2008, 13:33

Postprzez Tomek Kulik » środa 18 lutego 2009, 12:11

W przypadku moich motocykli szkółkowych procedura wyglądała następująco:
- montaż odblaskowej "elki" o wymiarach 30x30 (co w GS500 idealnie komponuje się na tylnym błotniku),
- montaż hamulca instruktorskiego (tylnego),
- montaż gmoli,
- wizyta w stacji diagnostycznej gdzie stwierdza się przystosowanie do nauki jazdy (nie obywa się bez tłumaczenia o hamulcu który nie jest obowiązkowy, a diagnosta nie rozumie czemu chciało mi się montować),
- wizyta w Wydziale Komunikacji w celu "wbicia elki" w dowód,
- wizyta w PZU w celu dopłaty do OC i NNW.
Wsjo :D
www.kulikowisko.pl
Tomek Kulik
 
Posty: 113
Dołączył(a): środa 09 stycznia 2008, 17:25
Lokalizacja: Warszawa i okolice

Postprzez megamind » środa 18 lutego 2009, 16:38

Też myślałem o hamulcu.
Możesz podpowiedzieć jak masz to skonstruowane i jak się sprawdza?
megamind
 
Posty: 246
Dołączył(a): piątek 17 października 2008, 13:33

Postprzez Tomek Kulik » czwartek 19 lutego 2009, 09:26

Czysto mechanicznie. Pedał hamulca instruktorskiego jest połączony cięgnem sztywnym z pedałem hamulca kierowcy. Nie licząc śrubek, całość ma trzy elementy.
www.kulikowisko.pl
Tomek Kulik
 
Posty: 113
Dołączył(a): środa 09 stycznia 2008, 17:25
Lokalizacja: Warszawa i okolice

Poprzednia strona

Powrót do Dyskusje szkoleniowców i egzaminatorów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości