przez szerszon » poniedziałek 06 maja 2013, 21:32
przez JAKUB » wtorek 07 maja 2013, 15:45
JAKUB napisał(a):To w końcu przed zatrzymaniem szanowni egzaminatorzy - włącza się kierunkowskaz - ..?
TAK (...) NIE
przez zbla » wtorek 07 maja 2013, 16:29
oskinstruktor napisał(a):
Na placu manewrowym nie włączamy, bo przepisy ruchu drogowego obowiązują na drogach publicznych. Na zielonym natomiast nie bo nie jest to włączanie się do ruchu tylko kontynuacja jazdy.
przez skov » wtorek 07 maja 2013, 17:19
przez oskinstruktor » wtorek 07 maja 2013, 22:49
przez zbla » wtorek 07 maja 2013, 23:05
przez oskinstruktor » wtorek 07 maja 2013, 23:12
przez zbla » wtorek 07 maja 2013, 23:14
przez oskinstruktor » wtorek 07 maja 2013, 23:28
przez tomcioel1 » wtorek 07 maja 2013, 23:55
przez zbla » środa 08 maja 2013, 10:45
oskintruktor napisał(a): Wiesz że jedna strona nie przekona drugiej i odwrotnie a dyskutować możemy do Wigilii jak o kierunkowskazach na rondzie jak i o tym czy prędkość na progu obowiązuje do niego czy do skrzyżowania itd.
tomcioel1 napisał(a):inna sprawa - czy to co napisal zbla : "wystarczy że przy takim drugim zatrzymaniu silnik zgaśnie i klapa, wynik negatywny" jest poprawne ? czy jeżeli silnik zgasnie to będzie to zakwalifikowane jako błąd ??? ja bym polemizował ...
przez oskbelfer » czwartek 09 maja 2013, 16:43
tomcioel1 napisał(a):inna sprawa - czy to co napisal zbla : "wystarczy że przy takim drugim zatrzymaniu silnik zgaśnie i klapa, wynik negatywny" jest poprawne ? czy jeżeli silnik zgasnie to będzie to zakwalifikowane jako błąd ??? ja bym polemizował ...
zbla napisał(a):no to pytanie do ciebie, ktoś zatrzymuje samochód bez wciskania sprzęgła w ostatniej fazie hamowania i dlatego silnik gaśnie, czy takie zatrzymanie pojazdu uznasz za właściwe? czy jest to zgodne z techniką kierowania pojazdem? no i czy jest to zgodne z zapisami już tu wspomnianymi odnośnie szczegółowego programu nauczania kandydatów na kierowców?
Z tymi zgaśnięciami silnika też są problemy, wiadomo że jak ktoś rusza z jedynki, noga mu lata, za szybko puści sprzęgło i zgaśnie to jest to takie byle co, nikt chyba za to by negatywa nie wpisał, natomiast jeśli ktoś rusza z innego biegu niż 1, nie wciska sprzęgła w ostatniej fazie hamowania i z tego powodu silnik gaśnie to ewidentnie traktuję to jako nieprawidłowo.
przez zbla » czwartek 09 maja 2013, 22:45
przez oskbelfer » piątek 10 maja 2013, 09:03
przez tomcioel1 » piątek 10 maja 2013, 13:52