dodatkowe pedały

Temat ten służy wymianie spostrzeżeń i doświadczeń pomiędzy instruktorami i egzaminatorami.

Moderatorzy: ella, klebek

dodatkowe pedały

Postprzez TOMASZEK » wtorek 29 stycznia 2008, 18:12

Czy ma ktos doswiadczenie w dodatkowych pedalach montowanych na linkach jak sie to sprawdza i wogole??? prosze o opinie....
TOMASZEK

Postprzez ivytomek » piątek 01 lutego 2008, 22:48

ja nie mam doświadczenia, ale z tego co mi się wydaje, jeśli pedały są na linki, nie będziesz mógł "podbić" hamulca, kiedy kursant wciśnie go, stwarzając zagrożenie (pomyli pedały, postanowi gwałtownie się zatrzymać na żółtym świetle itp.).

Ale mogę się mylić; niech mnie ktoś poprawi, jeśli piszę bzdury:D
ivytomek

Postprzez kopan » niedziela 03 lutego 2008, 02:21

Inne pedały jak na linki nie występują.
A podbicie hamulca jak kursant hamuje jest niemożliwe, no chyba że mu pod kolano rączkę wsadzimy i nóżkę do góry dźwigniemy, ale tu siły potrzeba i pomimo siły rączka może ulec złamaniu.
kopan

Postprzez ivytomek » niedziela 03 lutego 2008, 18:03

kopan napisał(a):Inne pedały jak na linki nie występują.
A podbicie hamulca jak kursant hamuje jest niemożliwe, no chyba że mu pod kolano rączkę wsadzimy i nóżkę do góry dźwigniemy, ale tu siły potrzeba i pomimo siły rączka może ulec złamaniu.

Bzdury wypisujesz.

Oczywiście, że jest patent nie na linki i oczywiście, że jest możliwe podbicie hamulca. Robiłem to wielokrotnie i znajomi intruktorzy również stosują taki patent.
ivytomek

Postprzez kopan » niedziela 03 lutego 2008, 22:12

Pedały z sztywnym drążkiem są ale nie do każdego auta się nadają te na linki do każdego.
W tych z drągiem możesz sobie pod pedał nogę włożyć i kursant będzie ci ją gniótł ale czym w razie potrzeby będziesz hamował. ???
kopan

Postprzez Picek » niedziela 16 marca 2008, 22:01