kategoria A weryfikacja

Temat ten służy wymianie spostrzeżeń i doświadczeń pomiędzy instruktorami i egzaminatorami.

Moderatorzy: ella, klebek

kategoria A weryfikacja

Postprzez oskbelfer » niedziela 21 marca 2010, 15:13

zadanie - ruszanie do 8-ki - upewnienie się o możliwości jazdy (brak upewnienia) przerwanie czy powórka zadania :)?? Jakie jest wasze zdanie na ten temat :)
sorry taki mamy klimat....sorry - na autostradach nie ma skrzyżowań, am sorry
N'attendez pas le Jugement dernier. Il a lieu tous les jours.
Avatar użytkownika
oskbelfer
 
Posty: 3596
Dołączył(a): czwartek 18 września 2008, 19:17
Lokalizacja: Polska

Postprzez Pajejek » niedziela 21 marca 2010, 19:53

Powtórka.
Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.
Cyceron.
Avatar użytkownika
Pajejek
 
Posty: 516
Dołączył(a): niedziela 26 kwietnia 2009, 22:41
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Bolek70 » poniedziałek 22 marca 2010, 20:26

j.w.
Bolek70
 
Posty: 18
Dołączył(a): czwartek 11 marca 2010, 14:07

Postprzez stafik » poniedziałek 22 marca 2010, 22:32

Witam

Tab. nr 17
1) upewnienie się o możliwości jazdy:
a) wykluczenie prawdopodobieństwa spowodowania zagrożenia w ruchu drogowym...


Czy to nie podchodzi pod zachowanie świadczące o możliwości stworzenia zagrożenia?

Ps. Nie kwestionuję ... pytam :lol:

ok. Wycofuję pytanie. Już doczytałem :D
stafik
 
Posty: 27
Dołączył(a): środa 15 lipca 2009, 14:19

Postprzez oskbelfer » wtorek 23 marca 2010, 20:10

to teraz napisz co doczytałes :)
sorry taki mamy klimat....sorry - na autostradach nie ma skrzyżowań, am sorry
N'attendez pas le Jugement dernier. Il a lieu tous les jours.
Avatar użytkownika
oskbelfer
 
Posty: 3596
Dołączył(a): czwartek 18 września 2008, 19:17
Lokalizacja: Polska

Postprzez piecyk » czwartek 08 kwietnia 2010, 08:13

W nawiązaniu do tematu, proszę egzaminatorów i przyszłych egzaminatorów, instruktorów o opisanie przebiegu egzaminu kategorii A1, A - "od A do Z", ale dla kandydatów na kierowców. Niech to będzie opis, ze szczególnym uwzględnieniem techniki kierowania pojazdem.
Ponieważ dla niektórych egzaminatorów czas zatrzymał się w miejscu - nie muszę dodawać kiedy (?) na egzaminach państwowych panuje rozgardiasz. Np typowe i uznawane za jedyne słuszne, jest hamowanie nożnym hamulcem, ruszanie i zatrzymywanie tylko (!) z i na lewą nogę.
Jaka jest prawidłowa technika kierowania motocyklem? Na czym opierają się szanowni egzaminatorzy - jakby nie patrzeć Fachowcy w dziedzinie.
piecyk
 
Posty: 119
Dołączył(a): sobota 22 listopada 2008, 01:01
Lokalizacja: Lublin

Postprzez oskbelfer » czwartek 08 kwietnia 2010, 20:21

osobiście uważam że cała 217 dot egzaminów - jest niedokońca dopracowana a zwłaszcza w kwestii egzaminu na motocykl.

Zatrzymanie z podparciem lewą nogą - jako kryterium nieistnieje w zapisach 217 - i jesli ktoś za to oblewa to mnie to dziwi :)
sorry taki mamy klimat....sorry - na autostradach nie ma skrzyżowań, am sorry
N'attendez pas le Jugement dernier. Il a lieu tous les jours.
Avatar użytkownika
oskbelfer
 
Posty: 3596
Dołączył(a): czwartek 18 września 2008, 19:17
Lokalizacja: Polska

Postprzez Borys_q » piątek 09 kwietnia 2010, 15:56

Ostatnio było na RMF: "gdzie w motocyklu jest hamulec awaryjny"???

A co do tej lewej nogi to nie jest jako "zgodnie z techniką kierowania"???

Jeśli sie niemyle (niemam A skuterem z manualem ze 3 razy jechałem) to dzwignia zmiany biegów jest pod prawą nogą, jeśli tak to dobrze by było mieć ją wolną co by se 1 wrzucić.
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.
Borys_q
 
Posty: 3480
Dołączył(a): sobota 22 marca 2008, 16:36
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Pajejek » piątek 09 kwietnia 2010, 16:23

Borys_q napisał(a): dzwignia zmiany biegów jest pod prawą nogą,
Lewą. A jedynkę włączasz na początku. Następnie prawą nogę przekładasz na hamulec nożny a lewą sie podpierasz. I ruszasz.
Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.
Cyceron.
Avatar użytkownika
Pajejek
 
Posty: 516
Dołączył(a): niedziela 26 kwietnia 2009, 22:41
Lokalizacja: Łódź

Postprzez piecyk » sobota 10 kwietnia 2010, 06:24

piecyk napisał(a):Jaka jest prawidłowa technika kierowania motocyklem? Na czym opierają się szanowni egzaminatorzy - jakby nie patrzeć Fachowcy w dziedzinie.
piecyk
 
Posty: 119
Dołączył(a): sobota 22 listopada 2008, 01:01
Lokalizacja: Lublin

Postprzez oskbelfer » sobota 10 kwietnia 2010, 15:52

opierają się na prawej lub lewej nodze :)
sorry taki mamy klimat....sorry - na autostradach nie ma skrzyżowań, am sorry
N'attendez pas le Jugement dernier. Il a lieu tous les jours.
Avatar użytkownika
oskbelfer
 
Posty: 3596
Dołączył(a): czwartek 18 września 2008, 19:17
Lokalizacja: Polska

pytania

Postprzez rusel » sobota 17 kwietnia 2010, 10:49

jesli ktos jest zainteresowany tresciwymi pytaniami na kat b a posiada pytania na kat a to zapraszam na priv
Avatar użytkownika
rusel
 
Posty: 4301
Dołączył(a): wtorek 25 listopada 2008, 11:16

Postprzez Tomek Kulik » sobota 01 maja 2010, 12:34

Pajejek napisał(a): (...) jedynkę włączasz na początku. Następnie prawą nogę przekładasz na hamulec nożny a lewą sie podpierasz. I ruszasz.
W jakim celu stosujemy ten taniec św. Wita? Po co przedłużać czas ruszania? Po co zmieniać przechył motocykla, na którym może siedzieć pasażer a za nim wiszą kufry? Czy ruszanie ze skręconą w prawo kierownicą też tak wykonujemy? Z przechyłem na lewy bok, żeby było trudniej?
www.kulikowisko.pl
Tomek Kulik
 
Posty: 113
Dołączył(a): środa 09 stycznia 2008, 17:25
Lokalizacja: Warszawa i okolice

Postprzez oskbelfer » sobota 01 maja 2010, 20:54

jak trochę pokierują moturem - to i opowiecic na forum niebędzie :)
sorry taki mamy klimat....sorry - na autostradach nie ma skrzyżowań, am sorry
N'attendez pas le Jugement dernier. Il a lieu tous les jours.
Avatar użytkownika
oskbelfer
 
Posty: 3596
Dołączył(a): czwartek 18 września 2008, 19:17
Lokalizacja: Polska

Postprzez Pajejek » sobota 01 maja 2010, 21:24

Tomek Kulik napisał(a):W jakim celu stosujemy ten taniec św. Wita? Po co przedłużać czas ruszania? Po co zmieniać przechył motocykla, na którym może siedzieć pasażer a za nim wiszą kufry? Czy ruszanie ze skręconą w prawo kierownicą też tak wykonujemy? Z przechyłem na lewy bok, żeby było trudniej?
A nauczysz "świeżaka" ruszania na wzniesieniu z użyciem hamulca przedniego? Jeśli tak to ile czasu ci to zajmie? I czy jesteś pewien, że za każdym razem (np. 20 razy pod rząd) dobrze ruszy?
Z przechyłem na lewy bok na płaskiej nawierzchni, wiesz o tym doskonale, że jest inaczej.
Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.
Cyceron.
Avatar użytkownika
Pajejek
 
Posty: 516
Dołączył(a): niedziela 26 kwietnia 2009, 22:41
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

Powrót do Dyskusje szkoleniowców i egzaminatorów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości