Optymalne zmniejszenie drogi hamowania ABS

Temat ten służy wymianie spostrzeżeń i doświadczeń pomiędzy instruktorami i egzaminatorami.

Moderatorzy: ella, klebek

Re: Optymalne zmniejszenie drogi hamowania ABS

Postprzez kamien48 » niedziela 22 stycznia 2012, 15:02

odp: bc 100%
kamien48
 
Posty: 23
Dołączył(a): środa 26 października 2011, 19:49

Re: Optymalne zmniejszenie drogi hamowania ABS

Postprzez Billon » niedziela 22 stycznia 2012, 17:16

nie wiem jak tam doświadczenia z weryfikacji odnośnie tego pytania, ale dla mnie abc
Billon
 
Posty: 70
Dołączył(a): czwartek 08 października 2009, 14:58
Lokalizacja: Bydgoszcz/Piła

Re: Optymalne zmniejszenie drogi hamowania ABS

Postprzez kamien48 » poniedziałek 23 stycznia 2012, 17:49

Miałem to na weryfikacji a pytanie brzmi: optymalne zmniejszenie drogi hamowania na skutek działania systemu ABS
kamien48
 
Posty: 23
Dołączył(a): środa 26 października 2011, 19:49

Re: Optymalne zmniejszenie drogi hamowania ABS

Postprzez krzsad » wtorek 24 stycznia 2012, 19:47

miałem to i miałem dobrze - BC na 100%
krzsad
 
Posty: 8
Dołączył(a): wtorek 10 lipca 2007, 21:33

Re: Optymalne zmniejszenie drogi hamowania ABS

Postprzez dylek » wtorek 24 stycznia 2012, 20:28

krzsad napisał(a):miałem to i miałem dobrze - BC na 100%

Jeśli to prawda to wniosek jest tylko jeden :
Dyletant coś sobie ubzdurał, a inni dyletanci powielają tą bzdurę w celu wyprodukowania kolejnych dyletantów, a to w ostateczności ma niby gwarantować poprawę BRD.

Trzeba by chyba zapytać twórcę pytania dlaczego są takie obawy z wprowadzeniem obowiązkowego ABS do motocykli crossowych.
Przecież wg niego na szutrze ABS spowoduje optymalne zmniejszenie drogi hamowania.
Nie wiem sam - czy bardziej LOL czy też ŻENUA .
Pozdrawiam z prawego fotela "eLki" :D
Avatar użytkownika
dylek
Moderator
 
Posty: 4648
Dołączył(a): czwartek 01 marca 2007, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Re: Optymalne zmniejszenie drogi hamowania ABS

Postprzez czepiacz » sobota 07 kwietnia 2012, 13:02

dylek napisał(a):
krzsad napisał(a):miałem to i miałem dobrze - BC na 100%

Jeśli to prawda to wniosek jest tylko jeden :
Dyletant coś sobie ubzdurał, a inni dyletanci powielają tą bzdurę w celu wyprodukowania kolejnych dyletantów, a to w ostateczności ma niby gwarantować poprawę BRD.

Trzeba by chyba zapytać twórcę pytania dlaczego są takie obawy z wprowadzeniem obowiązkowego ABS do motocykli crossowych.
Przecież wg niego na szutrze ABS spowoduje optymalne zmniejszenie drogi hamowania.
Nie wiem sam - czy bardziej LOL czy też ŻENUA .

Masz całkowitą rację. Pytanie jest postawione debilnie, jakiś debil stosuje je na egzaminach, a osoby posiadające choć trochę wiedzy i umiejętności zastanawiają się, jak najmniej głupio odpowiedzieć...

Podam przyklad innego debilnego pytania, jakie padło rok temu w Bydgoszczy na egzaminie dla kandydatów na instruktorów techniki jazdy kat C i D:
* ile razy można bieżnikować oponę?
- dwa razy
- pięć razy
- cztery razy
Pomijając logikę pytania, to bieżnikować można do woli, a jedynie stosowanie opony bieżnikowanej w pojeździe jest ograniczane, choćby w zależności od osi na jakiej taka opona miałaby pracować, o wskazaniach producenta opony nie wspominając...
czepiacz
 
Posty: 273
Dołączył(a): niedziela 04 marca 2012, 20:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Optymalne zmniejszenie drogi hamowania ABS

Postprzez osk rajd » poniedziałek 06 sierpnia 2012, 10:36

Jeśli chodzi o ciekawe pytania z Bydgoszczy z egzaminu na instruktora techniki jazdy to pamiętam, że wiele dyskusji wzbudziło pytanie o spojler w samochodzie osobowym, czy jest to element bezpieczeństwa czynnego czy biernego...
"Doświadczenie powiększa naszą mądrość,
nie zmniejsza jednak naszej głupoty"
osk rajd
 
Posty: 97
Dołączył(a): wtorek 26 maja 2009, 21:24

Re: Optymalne zmniejszenie drogi hamowania ABS

Postprzez czepiacz » wtorek 07 sierpnia 2012, 14:36

osk rajd napisał(a):Jeśli chodzi o ciekawe pytania z Bydgoszczy z egzaminu na instruktora techniki jazdy to pamiętam, że wiele dyskusji wzbudziło pytanie o spojler w samochodzie osobowym, czy jest to element bezpieczeństwa czynnego czy biernego...

Ewidentnie czynnego, bo przyczynia się do poprawy kontroli nad pojazdem, zaś w razie wypadku nie spełnia żadnej roli.
Co do egzaminu - wybiera się ktoś w tym sezonie?
czepiacz
 
Posty: 273
Dołączył(a): niedziela 04 marca 2012, 20:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Optymalne zmniejszenie drogi hamowania ABS

Postprzez x098 » wtorek 07 sierpnia 2012, 21:55

Tak na 90% się wybieram tym razem kat.A
Nie mówię czego nie myślę, mówię co myślę.
x098
 
Posty: 324
Dołączył(a): wtorek 25 sierpnia 2009, 14:43

Poprzednia strona

Powrót do Dyskusje szkoleniowców i egzaminatorów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości