przez oskinstruktor » wtorek 18 września 2012, 23:01
przez mshtal » wtorek 18 września 2012, 23:52
przez skov » środa 19 września 2012, 19:42
przez MEL » środa 19 września 2012, 20:33
przez mshtal » środa 19 września 2012, 21:56
skov napisał(a):po co więc sprawdzać cokolwiek w pierwszym zadaniu skoro nie trzeba wyciągać wniosków czy coś jest sprawne czy nie?
Zadanie polega na sprawdzeniu, czyli weryfikacji stanu zastanego z oczekiwanym.
przez oskinstruktor » czwartek 20 września 2012, 18:12
mshtal napisał(a):skov napisał(a):po co więc sprawdzać cokolwiek w pierwszym zadaniu skoro nie trzeba wyciągać wniosków czy coś jest sprawne czy nie?
Zadanie polega na sprawdzeniu, czyli weryfikacji stanu zastanego z oczekiwanym.
raczej osoba ma "zaprezentować że potrafi sprawdzić" niż weryfikować stan faktyczny
przez mshtal » czwartek 20 września 2012, 22:06
oskinstruktor napisał(a):mshtal napisał(a):skov napisał(a):po co więc sprawdzać cokolwiek w pierwszym zadaniu skoro nie trzeba wyciągać wniosków czy coś jest sprawne czy nie?
Zadanie polega na sprawdzeniu, czyli weryfikacji stanu zastanego z oczekiwanym.
raczej osoba ma "zaprezentować że potrafi sprawdzić" niż weryfikować stan faktyczny
To po co lata dookoła samochodu przy światłach awaryjnych?
przez szerszon » piątek 19 października 2012, 07:17
przez MEL » piątek 19 października 2012, 20:24
przez slamyr » sobota 20 października 2012, 17:35
przez njoy » sobota 20 października 2012, 20:36
przez szerszon » sobota 20 października 2012, 23:02
slamyr napisał(a):Są takie osoby i przechodzą badania lekarskie. Znam też takie przypadki egzaminów podczas których egzaminator nie ma łączności z głuchoniemą osobą egzaminowaną, a mimo to przeprowadza egzamin i taki egzamin kończy się wynikiem pozytywnym...
przez wooly » sobota 20 października 2012, 23:23
przez szerszon » sobota 20 października 2012, 23:34
przez slamyr » niedziela 21 października 2012, 08:39