Dla motocykli

Temat ten służy wymianie spostrzeżeń i doświadczeń pomiędzy instruktorami i egzaminatorami.

Moderatorzy: ella, klebek

Re: Dla motocykli

Postprzez ks-rider » czwartek 28 lutego 2013, 13:26

MotoTomasz napisał(a):ks-rider nie rozumiem Twojego sarkazmu w tym miejscu. Może nie doprecyzowałem ale chodziło o "dodatkowo mamy możliwość ucieczki" ale przede wszystkim minimalizujemy ryzyko potencjalnego poślizgu zarówno przy ruszaniu jak i hamowaniu.


Nie bylo tu zadnego sarkazmu.

Jezdze zawsze trzymajac sie conajmniej srodka a generalnie 2/3 pasa patrzac od prawej. I uwazam wlasnie tak samo jak Ty, ze daje to wiecej szans.

:wink:
Ostatnio zmieniony piątek 01 marca 2013, 10:52 przez ks-rider, łącznie zmieniany 1 raz
ks-rider
 
Posty: 3794
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Re: Dla motocykli

Postprzez x098 » czwartek 28 lutego 2013, 14:20

superosk napisał(a):Uważam, że pan Bogdan Sarna wyjaśnił temat bardzo rzeczowo. Do skrętu w lewo należy ustawić na lewej połowie pasa ruchu, w prawo na prawej i to niezależnie od tego czy możliwa jest jazda w jednym czy w kilku kierunkach



A Ja uważam że, Pan Sarna urwał się z choinki
Nie mówię czego nie myślę, mówię co myślę.
x098
 
Posty: 324
Dołączył(a): wtorek 25 sierpnia 2009, 14:43

Re: Dla motocykli

Postprzez ks-rider » czwartek 28 lutego 2013, 14:41

x098 napisał(a):A Ja uważam że, Pan Sarna urwał się z choinki


Tyle, ze samo stwierdzenie bez umotywowania dlaczego nie postawi Cie w swietle majacego racje, w tym przypadku SARBO ma racje.

:wink:
ks-rider
 
Posty: 3794
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Re: Dla motocykli

Postprzez superosk » piątek 01 marca 2013, 00:28

ks-rider napisał(a):

Na poczatku pytalem czy recytujesz tekst, nastepnie napisales tekst ktory mnie rozwalil wiec stwierdzilem ....

W ostatnim poscie wyjasniles, co sprawilem, ze zweryfikowalem poglady i zwrocilem Ci Honor. Napisal bys tak od razu nie bylo by tej dyskusji.


:wink:


wygląda na to, że pomyliłeś konwersarzy...


ks-rider napisał(a):Jezdze zawsze trzymajac sie conajmniej srodka a generalnie 2/3 pasa patrzac od prawej. I uwazam wlasnie tak samo jak Ty, ze daje to wiecej szans.

:wink:


czy to oznacza, że tak samo wymagasz od swoich kursantów?
superosk
 
Posty: 40
Dołączył(a): sobota 09 lutego 2013, 02:48

Re: Dla motocykli

Postprzez x098 » piątek 01 marca 2013, 09:20

ks-rider napisał(a):Tyle, ze samo stwierdzenie bez umotywowania dlaczego nie postawi Cie w swietle majacego racje, w tym przypadku SARBO ma racje.
:wink:


No dobra umotywowanie znajduje się w:

Art. 16.

7. Na skrzyżowaniu i bezpośrednio przed nim kierujący rowerem, motorowerem lub motocyklem może poruszać się środkiem pasa ruchu, jeśli pas ten umożliwia opuszczenie skrzyżowania w więcej niż jednym kierunku, z zastrzeżeniem art. 33 ust. 1.


I jakoś nie widzę powodu dla którego miałbym cokolwiek dodać, wydaję mi się że przepis jest jednoznaczny jasny prosty czytelny i całkowicie zrozumiały.(A może źle się mi wydaję?)
Nie mówię czego nie myślę, mówię co myślę.
x098
 
Posty: 324
Dołączył(a): wtorek 25 sierpnia 2009, 14:43

Re: Dla motocykli

Postprzez ks-rider » piątek 01 marca 2013, 09:26

x098 napisał(a):I jakoś nie widzę powodu dla którego miałbym cokolwiek dodać, wydaję mi się że przepis jest jednoznaczny jasny prosty czytelny i całkowicie zrozumiały.(A może źle się mi wydaję?)


Przepis, hmmmm, tyle tylko, ze jezeli przepis stworzyl ktos kto niema na ten temat pojecia to raczej bedzie to b. Kiepski przepis.

superosk napisał(a):1. Kolego ks-rider, pewnie masz większą praktykę w kierowaniu motocyklem ode mnie, choćby ze wględu na prowadzenie zajęć praktycznych w tym zakresie (mimo iż to wcale nie musi iść w parze), to jednak nie daje Tobie podstaw do podważania mojego doświadczenia. Może podzielisz się swoim doświadczeniem i odpowiesz jak Twoi kursanci ustawiają się w powyższej sytuacji?

2. czy to oznacza, że tak samo wymagasz od swoich kursantów?


1. Owszem, nie musi to isc w parze. Widzisz, jezeli ktos ma na jakis temad jakas tam wiedze to czasami wystarczy jedno slowo / zdanie aby stwierdzic, ze wspolrozmowca nie ma na temat specjalnie duzo do powiedzenia. Jezeli kol. Czepiacz zadaje np. Pytanie w ktora strone nalezy popchnac kierownice podczas jazdy w obrebie predkosci stabilnej aby zainicjowac polozenie motocykla w prawo a ktos daje bledna odpowiedz, to po prostu sie zdeklasyfikowal. Podobnie jest ze mna. Zwykle gdy dyskusja na temat praktycznej jazdy przechodzi w cieplejsza faze, proponuje stronie przeciwnej aby zamiescil fote swojej przedniej opony, co daje mi jakis tam obraz jego umiejetnosci.

2. Moj styl jazdy staram sie przelac na kursantow.

:wink:
ks-rider
 
Posty: 3794
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Poprzednia strona

Powrót do Dyskusje szkoleniowców i egzaminatorów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości