Miałem podobną sytuację. Po odebraniu auta od mechanika strasznie szybko grzał się silnik. Jak otworzyłem maskę to okazało się że wiatrak kręci się w drugą stronę. Mechanik podłączył odwrotnie kabelki. Sprawdź u siebie czy ciepłe powietrze jest prawidłowo wyrzucane pod auto czy może do przodu.
Tylko, ze co ma wiatrak, ktory wlacza sie dopiero po osiagnieciu sporej temp. do tego jak szybko nagrzeje sie silnik?
Moze miec cos wspolnego z przegrzewaniem sie silnika. A ze szybko sie nagrzewa... A to cos zlego? To tylko sie cieszyc, ze silnik szybko osiaga optymalna temperature pracy.
Zmieniony został czujnik termowentylatora,załacza on przy 95 stopniach.Czy teraz przestanie się grzać?
A to wlacz silnik i odstaw auto. Jak sie nagrzeje, to z braku przeplywu powietrza powinien wlaczyc sie wiatrak. Jak ochlodzi to sie wylaczy, po czym znowu wlaczy itd itd.
Jak mimo to bedzie sie przegrzewal no to tak jak koledzy wyzej pisali, poziom plynu, termostat, zly przeplyw (przytkane przewody), czy nawet wiatrak krecacy w zla strone, lub wlacza sie za pozno.
Jesli wszystko to bedzie ok, no to jeszcze ewentualnie czujniki. To, ze wskaznik pokazuje, ze plyn sie juz gotuje, to nie oznacza, ze faktycznie tak jest.
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków