Witam,
zastanaiwalem sie ostatnio czy jest sens robienia przegazowki przy redukcji biegow? chodzi mi glownie o to czy sprzeglo nie zurzywa sie szybciej niz bez niej.
przez ble » piątek 25 lipca 2008, 07:40
przez And1@ » piątek 25 lipca 2008, 10:44
przez kwito » piątek 25 lipca 2008, 10:57
przez lled3 » piątek 25 lipca 2008, 12:15
chodzi mi glownie o to czy sprzeglo nie zurzywa sie szybciej niz bez niej.
przez ivytomek » wtorek 29 lipca 2008, 11:44
przez ble » wtorek 29 lipca 2008, 18:49
ivytomek napisał(a):oczywiście, ze się robi i że ma sens. Zmniejsza się zużycie sprzęgła przy redukcji biegów.
przez slayer17 » środa 30 lipca 2008, 11:55
przez Leon600 » środa 30 lipca 2008, 21:25
przez DEXiu » środa 30 lipca 2008, 22:26
Leon600 napisał(a):Możecie trochę rozjaśnić? :oops:
Bo zawsze jak przed zakrętem wrzucam 2, puszczam sprzęgło i jest takie szarpnięcie. Czy jak dodam gazu nie będzie tego czuć?
Bo przy redukcji, zawsze obroty większe się zrobią, czyli jak dodam gazu na mniej więcej te same obroty nie powinno tak szarpnąć?
Musze kiedyś spróbować :o
przez lled3 » środa 30 lipca 2008, 23:53
przez ble » czwartek 31 lipca 2008, 19:11
lled3 napisał(a):Idealne wyrównanie obrotów umożliwia zmianę bez sprzęgła :)
przez lled3 » czwartek 31 lipca 2008, 19:42
y ze co? bo nie rozumiem.
w jaki sposob chcesz wyrownywac obroty ? no chyba ze wrzucisz na luz wtedy gaz i bieg bez sprzegla?
przez ble » czwartek 31 lipca 2008, 20:37
cman napisał(a):No a jak inaczej.
no sprobuje:plled3 napisał(a):Polecam popróbowac !