przez cman » poniedziałek 21 grudnia 2009, 22:10
przez tiromaniak » poniedziałek 21 grudnia 2009, 22:17
przez mk61 » wtorek 22 grudnia 2009, 00:49
tiromaniak napisał(a):koła skręcone do krawężnika i bieg przeciwny do kierunku, to wszystko.
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez alez-fajnie » wtorek 22 grudnia 2009, 11:52
przez mk61 » wtorek 22 grudnia 2009, 13:17
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez modzel » wtorek 22 grudnia 2009, 15:15
cman napisał(a):Mnie się na przykład jeszcze nigdy nie zdarzyło zostawić zaparkowanego samochodu z zaciągniętym ręcznym - bo i po co...
przez d » wtorek 22 grudnia 2009, 15:46
przez 4est » wtorek 22 grudnia 2009, 16:20
przez d » wtorek 22 grudnia 2009, 16:45
przez Michał_86 » wtorek 22 grudnia 2009, 18:11
przez yogge » wtorek 22 grudnia 2009, 18:45
d napisał(a):Nawet jakbym codziennie nagrywał jak zaciągam i puszczam ręczny to wielbicieli "urban legends" to nie przekona ;)
przez dma3 » wtorek 22 grudnia 2009, 22:15
mti91 napisał(a):Konkrety ludzie, konkrety:) Co z tym ręcznym? Zostawiać auto na 1 przy -20*C? ; )
przez ks-rider » wtorek 22 grudnia 2009, 22:40
d napisał(a):Czy instruktorzy naprawdę uczą kursantów że jazda >2000 rpm to "męczenie silnika"?
d napisał(a):A ja słyszałem, że za końcem mapy jest przepaść w której żyją smoki (podobnie jak na fragmentach jezdni wyłączonych z ruchu).
Nawet jakbym codziennie nagrywał jak zaciągam i puszczam ręczny to wielbicieli "urban legends" to nie przekona ;)
przez alez-fajnie » wtorek 22 grudnia 2009, 22:44
dma3 napisał(a):mti91 napisał(a):Konkrety ludzie, konkrety:) Co z tym ręcznym? Zostawiać auto na 1 przy -20*C? ; )
na recznym i ew. na biegu.
przez tiromaniak » wtorek 22 grudnia 2009, 23:12