rozumiem, ze jesli zajdzie potrzeba zalaczenia biegu w trakcie zakretu, to robisz przegazowke, zeby dostosowac predkosc pojazdu do predkosci obrotowej silnika?
Nie, Ja po prostu porządnie sprzęgło puszczam.
przez Borys_q » niedziela 25 września 2011, 19:48 
rozumiem, ze jesli zajdzie potrzeba zalaczenia biegu w trakcie zakretu, to robisz przegazowke, zeby dostosowac predkosc pojazdu do predkosci obrotowej silnika?
przez GreenEvil » niedziela 25 września 2011, 19:57 
przez Borys_q » niedziela 25 września 2011, 20:52 
przez GreenEvil » niedziela 25 września 2011, 21:32 
Borys_q napisał(a):Astra 1 oraz 2, w jedynce jakieś 100tysięcy już ma na mieście cały czas jeżdzone, dwójkę mam za krótko żeby się wypowiedzieć.
Borys_q napisał(a):A przegazówka między biegami, chłopie ja niezsynchronizowanymi skrzyniami powoziłem więc nie ucz mnie operować biegami łaskawie.
przez Borys_q » niedziela 25 września 2011, 21:56 
przez GreenEvil » niedziela 25 września 2011, 23:02 
przez lith » niedziela 25 września 2011, 23:42 
przez GreenEvil » poniedziałek 26 września 2011, 00:46 
przez cman » poniedziałek 26 września 2011, 08:20 
przez GreenEvil » poniedziałek 26 września 2011, 09:25 
przez lith » poniedziałek 26 września 2011, 10:33 
przez cman » poniedziałek 26 września 2011, 10:51 
GreenEvil napisał(a):@cman: no i...? Jakies slowo komentarza?
przez szymon1977 » poniedziałek 26 września 2011, 13:00 
cman napisał(a):...da się panować nad samochodem kręcąc "na mydełko" i nie lądować w latarni, zatem okazuje się, że znaczenie mają umiejętności...
przez cman » poniedziałek 26 września 2011, 13:11 
przez szymon1977 » poniedziałek 26 września 2011, 13:23 
