Audi.... awaryjne?

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Audi.... awaryjne?

Postprzez zgred0 » wtorek 14 sierpnia 2007, 18:01

Witam, mam pytanie do wszystkich, ale szczególnie do Panów: otóż jestem kierowcą absolutnie zakochanym w Audi TT. To będzie mój pierwszy własny samochód, dlatego chciałbym żeby przez jakiś czas sprawiał mi frajdę bez nieprzyjemnych niespodzianek związanych z awariami...

Ale jest to niestety stosunkowo drogi model Audi, czy w związku z tym jest w ogóle sens kupić samochód rocznik 99 z przebiegiem ok. 150tys? Chodzi mi o to żeby cieszyć się jazdą a nie przesiadywać w warsztatach.... Jednak to już ośmiolatek..

Wypowiedzcie się proszę jak jeździ się Audi (A4 jeździło mi się naprawdę znakomicie!), jakie są opinie o tym modelu/marce wsród Waszych znajomych, jak wygląda sprawa awaryjności Audi itd....

Zastanawiam się jeszcze ew nad Volkswagenem. Jeśli mieleibyście wybór, to której marce bardziej byście zaufali?

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi!
zgred0
 
Posty: 1
Dołączył(a): wtorek 14 sierpnia 2007, 17:51

Postprzez maszt » wtorek 14 sierpnia 2007, 19:36

ja nie narzekam na mojego miecia 1117 mimo 13 lat i ~ 560.000 km przebiegu, wszystko zależy od tego jak kto dba o auto...
B: od 17-03-2006
C: od 14-06-2007

+ kurs na przewóz rzeczy od 24-07-2007
Avatar użytkownika
maszt
 
Posty: 12
Dołączył(a): niedziela 12 sierpnia 2007, 18:25
Lokalizacja: WR

Postprzez wiesniak » wtorek 14 sierpnia 2007, 19:43

Moj tata od poltora roku jezdzi Audi, wprawdzie nowym, ale w tym czasie jedyna awaria bylo niestykanie jakichs kabli przy akumulatorze.
wiesniak
 
Posty: 1199
Dołączył(a): czwartek 19 stycznia 2006, 01:20

Postprzez marcij » wtorek 14 sierpnia 2007, 21:50