Strona 1 z 1

"C" Renault Midlum 240.18 Tarnów

PostNapisane: piątek 21 sierpnia 2009, 22:16
przez Magik96
Witam.
ostatnio miałem egzamin i oblałem:(
.
Czy ktoś Mógł by mi wytłumaczyć , pokazać gdzie włącza(wyłącza) się prąd w aucie "masę " ??
i czy to francuskie cacko ma jakieś inne elementy zaskoczenia, które mogą mnie zaskoczyć ??

oblałem na tym że nie odpaliłem auta ponieważ stało na biegu a ja szukałem masy
proszę o pomoc.

PostNapisane: sobota 22 sierpnia 2009, 20:15
przez mk61
Jakiej masy? :roll:

PostNapisane: sobota 22 sierpnia 2009, 23:14
przez kamix500
pokazać gdzie włącza(wyłącza) się prąd w aucie "masę " ??


trzeba było ściągnąć klemę z akumulatora :D

PostNapisane: niedziela 23 sierpnia 2009, 09:36
przez Magik96
masę "Dopływ prądu w starszych autach ciężarowych tak jest w tym podobno też

PostNapisane: niedziela 23 sierpnia 2009, 09:42
przez qwer0
zapewne chodzi Ci o glowny wylacznik pradu. Nie tylko w starszych, teraz tez sie stosuje.
Tylko czemu nazwales to "masa"??

Renault Midlum

PostNapisane: niedziela 23 sierpnia 2009, 11:58
przez Magik96
właśnie , a tak słyszałem że na to chyba mówią masa
Orientuje się ktoś czy Renault Midlum 240.18 - rok produkcji 2007. Takie coś posiada ? a jeśli to w którym miejscu

Re: Renault Midlum

PostNapisane: niedziela 23 sierpnia 2009, 20:17
przez Neurot
Magik96 napisał(a):właśnie , a tak słyszałem że na to chyba mówią masa
Orientuje się ktoś czy Renault Midlum 240.18 - rok produkcji 2007. Takie coś posiada ? a jeśli to w którym miejscu


To jest potocznie zwany "hebel". Takie wyłączniki sa opcjonalnie montowane w różnych miejscach auta. Wyjątkiem są auta wożące materiały niebezpieczne (ADRy potocznie). Tam taki wyłącznik jest montowany w kabinie obsługiwany z miejsca kierowcy.

PostNapisane: niedziela 23 sierpnia 2009, 21:55
przez Magik96
hmm... wiec co jeśli będę musiał to wskazać lub włączyć ?

PostNapisane: niedziela 23 sierpnia 2009, 21:57
przez Neurot
Magik96 napisał(a):hmm... wiec co jeśli będę musiał to wskazać lub włączyć ?

A jesteś pewien, że będziesz musiał?

PS: W pierwszy poście napisałeś, że oblałeś bo auto było na biegu.
Zostawię bez komentarza spryt osoby, która zostawiła pojazd na biegu, oraz Twój spryt (Chociaż mogłeś w sumie nie wiedzieć)...

PostNapisane: wtorek 25 sierpnia 2009, 11:49
przez Magik96
nom właśnie ... mój spryt normalnie wchodząc do osobówki sprawdzam czy auto jest na luzie... no ale cóż uczę się cały czas i uczyć będę

PostNapisane: poniedziałek 31 sierpnia 2009, 14:01
przez dekaa
wydaje mi się, że użycie głównego odcięcia prądu chyba nie jest obowiązkowe przy egz. na kat c. niech mnie ktos poprawi jesli sie myle....

a co do auta na biegu... obstawiam, że nerwy wzięły górę...

PostNapisane: niedziela 06 września 2009, 14:50
przez tiromaniak
oblałem na tym że nie odpaliłem auta ponieważ stało na biegu a ja szukałem masy


Włącznik prądu, to nie że idziesz podnosisz kabine i coś tam podlączasz, tylko uruchamiasz zapłon aby odpalić silnik.

czemu odpalasz na biegu?