Strona 1 z 2

Radio samochodowe

PostNapisane: poniedziałek 25 stycznia 2010, 19:08
przez Nadzienie
Mam problem, który obrazują poniższe zdjęcia:
Obrazek
Na górnym zdjęciu jest moje radio, na dolnym te które chcę kupić. Problem jest w tych gniazdach... Wiecie może czy są jakieś przejściówki żeby podłączyć nowe radio?

PostNapisane: poniedziałek 25 stycznia 2010, 19:32
przez BOReK
Żeby to jedna... Dwukrotnie kupowałem Sony i w komplecie była taka przejściówka, gdzie dwie kostki łączą się w jedną wpinaną w pokazane na zdjęciu gniazdo. Na kablach w tej przejściówce było kilka kabelków z opcją rozłączenia lub przełączenia, zależnie od konkretnego samochodu, w jakim radio wyląduje.

Jeżeli natomiast nie kupujesz w sklepie klasy Media Markt, tylko w specjalizowanym w car-audio, to tam ci doradzą co i jak na podstawie twojego samochodu. ;)

PostNapisane: poniedziałek 25 stycznia 2010, 19:58
przez Margo
Czy jeżeli zablokowało się radio tzn. 3 razy wpisano zły kod to po wyjęciu akumulatora odblokowuje się sam czy ktoś mnie w błąd wprowadził?

PostNapisane: poniedziałek 25 stycznia 2010, 20:40
przez BOReK
Gdyby tak było, to kodowanie radia troszkę mijałoby się z celem. Zajrzyj do instrukcji.

PostNapisane: poniedziałek 25 stycznia 2010, 21:50
przez Margo
Niestety instrukcja jest całkowicie w języku niemieckim i to takim językiem czysto technicznym.

PostNapisane: poniedziałek 25 stycznia 2010, 21:54
przez mk61
Google.pl

PostNapisane: poniedziałek 25 stycznia 2010, 22:42
przez yogge
Co do tematu - przejściówek znajdziesz na allegro od groma. Przerabiałem to, i sam mam dobre pół metra kabla w przejściówkach - stary Pionier do Forda :>

PostNapisane: poniedziałek 25 stycznia 2010, 22:55
przez Margo
Zanim zadałam pytanie na forum poszukałam odpowiedzi na własną rękę i skoro zadałam je tutaj tzn. że nie znalazłam odpowiedzi.

Czy jest opcja żeby odkodować je samodzielnie? czy to wymaga jakichś większych umiejętności/znajomości etc.?

PostNapisane: poniedziałek 25 stycznia 2010, 23:06
przez BOReK
Powinna być taka możliwość i jest ona opisana w instrukcji. Ja również popre propozycje szukania w necie, bo znajdziesz pewnie polską instrukcję. W niej przeczytasz co i jak, w razie gdyby był tam podany jakiś numer dekodujący zależny od modelu, to zamiast niego wstawisz swój z tej niemieckiej instrukcji - będzie pewnie w tym samym miejscu. A jak nie, to trzeba się zgłosić do producenta.

PostNapisane: wtorek 26 stycznia 2010, 02:13
przez athlon
Margo napisał(a):Czy jeżeli zablokowało się radio tzn. 3 razy wpisano zły kod to po wyjęciu akumulatora odblokowuje się sam czy ktoś mnie w błąd wprowadził?


poczekaj 24h powinno sie odblokować wpisywanie kody :P i bedziesz miala kolejne 3 próby ;]

PostNapisane: wtorek 26 stycznia 2010, 09:31
przez piotrz
W Fordzie mam inaczej: po 3 lub 4 próbach radio blokuje się na 30 minut (jest napis WAIT 30), a po 10 próbach całkowita blokada i wizyta w fachowca.

PostNapisane: wtorek 26 stycznia 2010, 21:19
przez Nadzienie
yogge a mógłbyś mi wysłać jakiś link bo chciałbym zobaczyć jak to wygląda, a nie umiem znaleźć.

PostNapisane: wtorek 26 stycznia 2010, 21:28
przez yogge
Jak jutro wygrzebię radio, to Ci zrobię. Przejściówki idą tak -> z Pioniera do ISO, z ISO do Forda.

PostNapisane: wtorek 26 stycznia 2010, 22:36
przez Margo
athlon napisał(a):poczekaj 24h powinno sie odblokować wpisywanie kody :P i bedziesz miala kolejne 3 próby ;]

Będę próbować. Akumulator się co prawda naładował ale jeszcze tą noc poczekam z załączeniem go bo tej nocy mają jeszcze być takie siarczyste mrozy,a nie chciałabym "bawić się" w to od nowa. Załączę i zobaczymy. Mam nadzieję,że zadziała :twisted:

PostNapisane: środa 27 stycznia 2010, 15:50
przez Nadzienie
Napisałem do sprzedawcy tego radia i odpisali że niestety takich przejściówek nie mają... Umielibyście znaleźć mi jakiś link z takimi przejściówkami jak są? Jak nazwać tą "wtyczkę" co mam w samochodzie? Ma to jakąś swoją specyficzną nazwę??