Kilka pytań odnośnie samochodu kat. C i C+E

Witam, jakiś czas temu zapisałem się na kategorie C, później mam zamiar robić C+E. Mam wyjeżdżone do tej pory 8 godzin, większość na placu. Miasto może dwie godzinki. Uczę się na samochodzie Iveco 240 Tector oraz Iveco Eurocargo natomiast w wordzie bielskim zdaje się na samochodzie Renault Midlum. Teraz mam kilka pytań odnośnie głównie tego auta egzaminacyjnego, podobno jego gabaryty są mniejsze od tych, którymi jeżdże teraz. Zatem :
1) Instruktor uczy mnie parkowania równoległego tyłem metodą na słupki... (tj. gdy dojeżdżam tyłem naczepą do słupka nr 1 odbijam kierownicą o jeden obrót w prawo, autko zaczyna wtem wjeżdżać w koperte, zerkam teraz w lewe lusterko i gdy w nim ukaże mi się słupek nr 2 robie obrót z powrotem w lewo, następnie patrzę przez boczną prawą szybe i gdy zobacze w niej słupek na równi z prawym lusterkiem odbijam kierownicą w lewo do oporu i autko wtedy ładnie wjeżdża w koperte) - Wszystkie metody inne parkowania oraz tunel robie na lusterka, bez żadnych metod na słupki. Wszystko było by ok, ale czy gdy na egzaminie dostane inne autko z innymi gabarytami to czy to odbicie o jeden obrót będzie również pasowało??
2) Jaka jest skrzynia biegów w egzaminacyjnym midlum? Z Przebitką czy przełącznikiem? W Tectorze mam przebitke natomiast w nowym eurocargo na górny zakres biegów wrzucam poprzez przełącznik.
3) Czy macie może jakiś link do obsługi Renault Midlum? Gdzie są jakie światła, płyny itp.
4) Czy na C+E również zdaje się egzamin teoretyczny czy w gre wchodzi już tylko praktyka?
5) Czy po każdym parkowaniu, tunelu zatrzymując się w wyznaczonym do tego miejscu MUSZE mieć koła ustawione na wprost i auto musi stać całkiem prosto czy może stać troszke skosem ale mieszcząc się w wyznaczonym miejscu??
Rysunek do pytania pierwszego :

Na razie tyle gdybym sobie coś przypomniał to jeszcze napiszę.
Pozdrawiam!
1) Instruktor uczy mnie parkowania równoległego tyłem metodą na słupki... (tj. gdy dojeżdżam tyłem naczepą do słupka nr 1 odbijam kierownicą o jeden obrót w prawo, autko zaczyna wtem wjeżdżać w koperte, zerkam teraz w lewe lusterko i gdy w nim ukaże mi się słupek nr 2 robie obrót z powrotem w lewo, następnie patrzę przez boczną prawą szybe i gdy zobacze w niej słupek na równi z prawym lusterkiem odbijam kierownicą w lewo do oporu i autko wtedy ładnie wjeżdża w koperte) - Wszystkie metody inne parkowania oraz tunel robie na lusterka, bez żadnych metod na słupki. Wszystko było by ok, ale czy gdy na egzaminie dostane inne autko z innymi gabarytami to czy to odbicie o jeden obrót będzie również pasowało??
2) Jaka jest skrzynia biegów w egzaminacyjnym midlum? Z Przebitką czy przełącznikiem? W Tectorze mam przebitke natomiast w nowym eurocargo na górny zakres biegów wrzucam poprzez przełącznik.
3) Czy macie może jakiś link do obsługi Renault Midlum? Gdzie są jakie światła, płyny itp.
4) Czy na C+E również zdaje się egzamin teoretyczny czy w gre wchodzi już tylko praktyka?
5) Czy po każdym parkowaniu, tunelu zatrzymując się w wyznaczonym do tego miejscu MUSZE mieć koła ustawione na wprost i auto musi stać całkiem prosto czy może stać troszke skosem ale mieszcząc się w wyznaczonym miejscu??
Rysunek do pytania pierwszego :

Na razie tyle gdybym sobie coś przypomniał to jeszcze napiszę.
Pozdrawiam!