przez jasiek23 » czwartek 20 listopada 2014, 00:31
przez Borys_q » czwartek 20 listopada 2014, 11:43
Może diesel był zamulony?
przez Baranek » piątek 21 listopada 2014, 20:40
przez jasiek23 » środa 03 grudnia 2014, 00:17
przez lith » środa 03 grudnia 2014, 14:41
przez ks-rider » środa 03 grudnia 2014, 15:10
jasiek23 napisał(a):Diesel to tak naprawdę pozorna oszczędność. Zawsze LPG wyjdzie taniej.
przez daghda » środa 03 grudnia 2014, 15:51
ks-rider napisał(a):jasiek23 napisał(a):Diesel to tak naprawdę pozorna oszczędność. Zawsze LPG wyjdzie taniej.
rozwiniesz ?
przez disaster » środa 03 grudnia 2014, 16:23
przez Borys_q » środa 03 grudnia 2014, 18:26
przez disaster » środa 03 grudnia 2014, 18:28
przez lith » środa 03 grudnia 2014, 20:41
przez daghda » czwartek 04 grudnia 2014, 10:32
disaster napisał(a):Jasne.
Bo we współczesnej benzynie to się nie wydaje.
Jak ktoś porównuje koszty eksploatacji współczesnego diesla ze benzynowym strupem z pierwszej połowy lat 90' to zawsze wyjdzie, że benzyniak taniej.
Analogicznie porównując wolnossącego diesla, który przepala wszystko co zawiera węglowodory łącznie z melasą ze współczesną benzyną, okazuje się, że diesel ma same zalety.
Porównywać można albo dwa konkretne samochody z dwoma konkretnymi silnikami, ale współczesne sobie generacje samochodów.
Spalanie, koszty eksploatacji, bezawaryjność, nie zależą od tego czy silnik zasilany jest prądem, gazem, benzyną czy ropą.
przez jasiek23 » sobota 27 grudnia 2014, 13:34
daghda napisał(a):ks-rider napisał(a):jasiek23 napisał(a):Diesel to tak naprawdę pozorna oszczędność. Zawsze LPG wyjdzie taniej.
rozwiniesz ?
Jemu chyba chodziło o to, że to co na ropie oszczędzisz, wydasz na turbo, wtryski, EGR, klapy wirowe i inne tego typu czarne herezje
przez disaster » poniedziałek 29 grudnia 2014, 01:36