przez Tomek_ » czwartek 16 listopada 2006, 10:57
przez Sławek_18 » czwartek 16 listopada 2006, 11:25
przez invx » czwartek 16 listopada 2006, 11:55
W poślizgu kontrolowanym raczej hamulca się nie wciska.
przez Tomek_ » czwartek 16 listopada 2006, 12:12
Sławek_18 napisał(a):Ile placiles za takie szkolenie?
przez wiesniak » czwartek 16 listopada 2006, 15:25
invx napisał(a):
a co sie uzywa jak nie chamulca by wprowadzic samochod w poslizg kontrolowany :P
a z ESP to juz wogóle byla by tragedia :P
przez jimorrison » czwartek 16 listopada 2006, 17:58
przez Xsystoff » czwartek 16 listopada 2006, 17:59
invx napisał(a):a co sie uzywa jak nie chamulca by wprowadzic samochod w poslizg kontrolowany :P
przez jimorrison » czwartek 16 listopada 2006, 18:04
Xsystoff napisał(a):invx napisał(a):a co sie uzywa jak nie chamulca by wprowadzic samochod w poslizg kontrolowany :P
Przy RWD tylko kierownica i gaz,
przez Sławek_18 » czwartek 16 listopada 2006, 18:13
przez Tomek_ » czwartek 16 listopada 2006, 20:32
Sławek_18 napisał(a):A Abs można wyłączyć poprostu wyciagając bezpiecznik :twisted: I zapewne Ci w tej szkole tak wlasnie maja, tylko zamontowali sobie wył/wł
przez Xsystoff » czwartek 16 listopada 2006, 20:57
jimorrison napisał(a):OCZYWISCIE ZE NIE!!! słowo wskazuje ze TYLKO poprzez te dwie rzeczy mozemy wprowadzic auto w poslizg - jednak moze sie to okazac nieustarczajace np. przy zbyt malej mocy auta. wtedy mozemy dociazyc przod auta odciazacac jednoczesnie tyl wciskajac b.szybko - energicznie hamulec w momencie gwaltownego skretu i wciskania gacu (tu sie klania operowanie gazem lewa stopa bardz uklad gaz/hamulec - prawa stopa)
przez jimorrison » czwartek 16 listopada 2006, 22:35
przez Xsystoff » piątek 17 listopada 2006, 00:39
przez Oxan_ » niedziela 19 listopada 2006, 16:25