Fiat Uno 1.4 ie rocznik 97 - akumulator

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Fiat Uno 1.4 ie rocznik 97 - akumulator

Postprzez radbar1 » poniedziałek 23 lipca 2007, 23:23

Tak naprawde nie znam się na tym kompletnie. To moje pierwsze autko. Miałem problemy z zapalaniem go, przeważnie się w końcu udawało. W każdym razie do dziś, kiedy całkiem padł akumulator. Okazało się , że od jakiegoś czasu chyba kwas z niego wyciekał. Tak mi kolega powiedział ,który się na tym zna. Wszelkie próby odpalania przy podłączeniu się do akumulatora z samochodu kolegi były fiaskiem . Dopiero jak włożył mi do samochodu nowy akumulator to zadziałało. Teraz odpala bez problemu. problem jest taki, że ten akumulator ma parametry 36 Ah i 300 A . Wydaje mi się, że troszke za mało jak na ten samochód . Zresztą jemu też ,więc narazie jak musze go zapalić to mówił żebym go po odpaleniu silnika odłączał. Czy może być taki akumulator i czy jak go będe w ten sposób odłączał to może się i tak coś stać czy nie powinno?? Będe wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam
28.05 Egzamin teoretyczny zdany za pierwszym podejściem

30.06.2007 Praktyka zdana za 3 podejściem (górki mi się będą śnić chyba do końca życia :)

13.07.2007 Prawko do odbioru w urzędzie

25. 07.2007 Prawko w moich rękach :)
radbar1
 
Posty: 29
Dołączył(a): czwartek 03 maja 2007, 16:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez marcij » poniedziałek 23 lipca 2007, 23:51