Dynamika jazdy stanowi momentami (a nie ZAWSZE) pewien "wytrych" do oblewania ludzi. Zawsze można dorzucić do błędów: ooo, u pana jeszcze brak dynamiki jazdy... Potocznie dynamika kojarzy się ze względnie szybką prędkością. Właśnie względnie: dość dużo rzeczy w dynamice jazdy wydaje się zależnych od subiektywnych odczuć, upodobań i kaprysów egzaminatora (czy jest on w ogóle w stanie obiektywnie to ocenić?). I stąd rodzi się moje główne pytanie.
Jakie czynniki składają się na dynamikę jazdy? Czy chodzi o szybkość zmiany biegów, prędkość, tempo włączania się do ruchu?
Gdyby ktoś mógł - jasno i klarowanie - wymienić te wszystkie co do joty czynniki w podpunktach, byłoby elegancko :smoke: .
Pytanie dodatkowe: Czy można oblać tylko i włącznie za sam brak dynamiki jazdy (zakładając, że wszystko inne wykonaliśmy - jakimś cudem - bezbłędnie)?