przez natalka1987 » sobota 17 maja 2008, 20:37
przez barbara_bush » sobota 17 maja 2008, 23:51
franciszek napisał(a):Jazda po luku: obserwujemy linie i/lub pacholki przez tylnia szybe i/lub lusterka.
Ot caly sekret jazdy po luku.
przez franciszek » niedziela 18 maja 2008, 09:49
barbara_bush napisał(a):franciszek napisał(a):Jazda po luku: obserwujemy linie i/lub pacholki przez tylnia szybe i/lub lusterka.
Ot caly sekret jazdy po luku.
no stary...powiem Ci, że Azerbejdżan odkryłeś :roll:
przez barbara_bush » niedziela 18 maja 2008, 12:03
przez Hania » niedziela 18 maja 2008, 15:04
przez Hadart » niedziela 18 maja 2008, 15:17
przez ButterflyEffect » niedziela 18 maja 2008, 23:17
przez laleczq » poniedziałek 19 maja 2008, 20:56
przez M20 » wtorek 20 maja 2008, 08:19
przez pwnsoon » czwartek 29 maja 2008, 10:04
Hadart napisał(a):Witam
Osobiscie uczac sie łuku insktuktor spytal sie mnie czy chce probowac na wyczucie czy pokazac mi metode. Wybralem to drugie. A mianowicie taka: Cofam do momentu az 3 slupek po prawej stronie (liczac ze slupkiem wyznaczajacym prawa gorna krawedz koperty) bedzie na wysokosci lusterka prawego (srodek lusterka zrowna sie ze slupkiem) Wtedy jeden obrot kierownica i cofam powolutku do momentu zrownania bokow pojazdu z liniami. Wtedy prostuje, patrze do tylu, obserwuje lusterka i w razie czego mala korekta. Metoda bardzo prosta i wychodzi mi w przypadku samochodu Punto 2 i Peugota 207. Luk nie wyszedl mi tylko jak pierwszy raz mialem na nim jazde. W chwili obecnej wychodzi mi kazda proba. No ale zobaczymy na egzaminie gdy dojdzie mi stres. W kazdym razie proponuje wybrowac ten sposob, jest bardzo prosty i powienien sie w kazdym samochodzie sprawdzic. Powodzenia!
przez Karbar » czwartek 29 maja 2008, 17:13
przez Michał_62 » wtorek 03 czerwca 2008, 17:03
przez abarth » wtorek 03 czerwca 2008, 18:19
przez mvoo89 » wtorek 03 czerwca 2008, 19:19
przez Michał_62 » wtorek 03 czerwca 2008, 20:11