Egzamin teoretyczny

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Egzamin teoretyczny

Postprzez betti1982 » niedziela 05 sierpnia 2007, 15:27

Witam
Jestem początkującą uczestniczka kursu na egzaminatora (w trakcie intensywnej nauki :) ) i bardzo proszę o pomoc. Na czym polega zdawanie egzaminu grupowego (teoretycznego) tzn jednocześnie na więcej niż 3 kategorie? Jeśli osoba zdaje na jednym terminie jednocześnie egzamin teoretyczny z kat A, C,D to w takim przypadku ile pytań w zakresie każdej z tych kategorii musi rozwiązać i jaki ma łączny czas na rozwiązanie testu? Słyszałam że jeśli zdaje sie np jednocześnie na kat A i B to zmniejsza sie liczba pytań tzn nie jest ich po 18 i równocześnie czas egzaminu? Bardzo proszę mi wyjaśnić na czym to polega , w zakresie różnych łączonych kategorii. Dziękuję bardzo.
Beata
betti1982
betti1982

Postprzez cman » niedziela 05 sierpnia 2007, 15:56

Jeśli chodzi o czas na rozwiązanie testu to podstawą jest 25 minut, którą zwiększa się o 10 minut dla każdej dodatkowej kategorii z: A, A1, B, B1 i T - i o 25 minut dla każdej dodatkowej kategorii z C, C1, D, D1.
Jeśli chodzi o liczbę pytań z kategorii: A, A1, B, B1 i T to zwiększa się ona o 6 dla każdej dodatkowej kategorii i te 6 jest z testu specjalistycznego, a dla kategorii: C, C1, D, D1 zwiększa się o 18 pytań, czyli o cały zakres testu specjalistycznego dla danej kategorii.
A więc dla przykładu:
Kategoria A i B: 24 pytania, 35 minut
Kategoria A, B i T: 30 pytań, 45 minut
Kategoria A, C i D: 54 pytania, 75 minut

I ucz się intensywnie, bo potrzeba nowych egzaminatorów :-).
cman

Postprzez betti1982 » niedziela 05 sierpnia 2007, 16:42

Dziękuję bardzo za udzieloną odpowiedź. Teraz dokładnie to zrozumiałam chociaż nie byłam pewna czy jest tak w 100%. Czy jeśli będę miała jakieś wątpliwości mogę pytać??
Jeśli tak to może mogę dostać od Pana jakiś bezpośredni kontakt?/
Pozdrawiam Beata
betti1982
betti1982