przez edka200 » sobota 06 grudnia 2008, 14:02
przez Driver'ka » sobota 06 grudnia 2008, 14:08
przez nmc_zmc » sobota 06 grudnia 2008, 14:15
Jak już to sobie pomyślą "on/ona chce zmienić pas, nie wiadomo czy mnie widzi, trzeba uważać :D". mnie zawsze uczył tak że np jak chce zmienić na lewy pas po którym jedzie ktoś trochę za mną. włączam kierunek żeby wiedział że chce zmienić pas. patrze w lewe lusterko przez chwile czy zwolnił żeby mnie puścić czy przyśpieszył czy jedzie ze stałą prędkością. ja jadę ze stałą. jak zwolnił to przyśpieszam lekko i zmieniam pas jak jedzie ze stałą prędkością i jest miejsce to robię to samo a jak przyśpieszył to czekam i czasami mamrocze coś pod nosem :D :Dedka200 napisał(a):bo jeśli włączę go wcześniej to Ci obok będą myśleli ze chcę wymusić pierszeństwo a Ci z tyłu że nie wiadomo co robię
przez qwer0 » sobota 06 grudnia 2008, 14:19
przez edka200 » sobota 06 grudnia 2008, 14:26
I właśnie ten drugi instruktor uważa że jeśli jakiś samochód przeze mnie musi zmniejszyć prędkość to jest to wymuszenie pierwszeństwa.jak zwolnił to przyśpieszam lekko i zmieniam pas
przez Juman » sobota 06 grudnia 2008, 14:35
przez ===Dawid=== » sobota 06 grudnia 2008, 14:38
przez Mattthew » sobota 06 grudnia 2008, 15:55
edka200 napisał(a):I właśnie ten drugi instruktor uważa że jeśli jakiś samochód przeze mnie musi zmniejszyć prędkość to jest to wymuszenie pierwszeństwa.
Juman napisał(a):Ale jest taka sytuacja: są dwa pasy, lewy do skrętu w prawo i prosto, prawy tylko prosto. Egzaminator każe Ci skręcić w lewo. Ty oczywiście jedziesz prawym pasem. Na obu pasach korek. I według 2 instruktora co byś miał/a zrobić?
przez cman » sobota 06 grudnia 2008, 16:05
Mattthew napisał(a):Znowu nie rozróżniacie uprzejmości a wymuszenia...D
przez kthxb » sobota 06 grudnia 2008, 17:13
przez AgaG » sobota 06 grudnia 2008, 17:26
przez edka200 » sobota 06 grudnia 2008, 20:01
przez Juman » sobota 06 grudnia 2008, 20:35
przez AgaG » sobota 06 grudnia 2008, 22:25
edka200 napisał(a):a jak to jest przy dużym ruchu gdy są dwa pasy do wykonania manewru zadanego przez egzaminatora np jazdy prosto z czego skrajny prawy jest zatłoczony przez sznur samochodów a środkowy w miarę wolny. Należy wtedy trzymać się jak najbliżej prawej jak to jest wymagane dla ELEK i pojazdów egzaminacyjnych?
przez edka200 » sobota 06 grudnia 2008, 23:09
Przecież zawracanie dozwolone jest tylko ze skrajnego lewego pasa :/ Jak mogłes jechać prawym? Chyba że masz na myśli już zjazd ze skrzyżowania...Miałem taką sytuację, że zawracałem i wjechałem na prawy pas, bo lewy był zatłoczony