Sposób używania mechanizmów sterowania pojazdem

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Sposób używania mechanizmów sterowania pojazdem

Postprzez zxcvb » czwartek 30 lipca 2009, 15:35

Co oznacza punkt "sposób używania mechanizmów sterowania pojazdem" Jest to jedyny błąd jaki popełniłem na egzaminie i mimo pozytywnego wyniku jakoś strasznie mnie to nurtuje gdyż nie mam pojęcia gdzie mogłem popełnić jakiś błąd

Z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony czwartek 30 lipca 2009, 15:57 przez zxcvb, łącznie zmieniany 1 raz
zxcvb
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek 24 lipca 2009, 13:26

Postprzez sara_rokitnica » czwartek 30 lipca 2009, 15:40

mnie też to nurtuje... wydaje mi się, że błąd w takim zadaniu można dostać jak np. się wykonuje zbyt gwałtowne ruchy kierownicą, albo silnik zgaśnie, albo dodaje się przy ruszaniu zbyt dużo gazu i takie tam... ale chętnie przeczytam jak to jest z tym zadaniem tak dokładnie :D może jakiś egzaminator odpowie?
rozpoczęcie kursu- 13.01.2009r
zakończenie kursu- 13.03.2009r
teoria- 21.05.2009r : ZDANE :D
praktyka- 28.07.2009r: miasto (-)
II podejście- 18.09.2009r: miasto (-)
III podejście- 16.10.2009r: ZDANE!!! :D
pozdrawiam całą ABJ "Lanette" w Zabrzu :D
sara_rokitnica
 
Posty: 70
Dołączył(a): piątek 08 maja 2009, 16:54
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez zxcvb » czwartek 30 lipca 2009, 15:53

Myślałem o jakiejś jeździe jedną ręką czy coś ale zdaje mi się że od tego jest punkt "respektowanie zasad techniki kierowania"
zxcvb
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek 24 lipca 2009, 13:26

Postprzez sara_rokitnica » czwartek 30 lipca 2009, 15:58

zxcvb napisał(a):Myślałem o jakiejś jeździe jedną ręką czy coś ale zdaje mi się że od tego jest punkt "respektowanie zasad techniki kierowania"

też tak sądzę... do tego chyba można też zaliczyć zbyt gwałtowne hamowanie, prawda? czy to raczej jest to używanie mechanizmów sterowania pojazdem? w sumie (tak na logikę) pasuje i tu i tu...
rozpoczęcie kursu- 13.01.2009r
zakończenie kursu- 13.03.2009r
teoria- 21.05.2009r : ZDANE :D
praktyka- 28.07.2009r: miasto (-)
II podejście- 18.09.2009r: miasto (-)
III podejście- 16.10.2009r: ZDANE!!! :D
pozdrawiam całą ABJ "Lanette" w Zabrzu :D
sara_rokitnica
 
Posty: 70
Dołączył(a): piątek 08 maja 2009, 16:54
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez zxcvb » czwartek 30 lipca 2009, 16:01

Tylko że w "respektowanie zasad techniki kierowania" nie zaznaczył mi nic ani N ani P
zxcvb
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek 24 lipca 2009, 13:26

Postprzez Kamelka » czwartek 30 lipca 2009, 17:58

A może dwa razy zdażyło Ci się nie zredukować biegu przed zakrętem? Wiem, żę wtedy tak piszą...
Victoria!!!
Kamelka
 
Posty: 29
Dołączył(a): niedziela 11 stycznia 2009, 20:20
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez mpakompabiempata » czwartek 30 lipca 2009, 17:58

Ja też miałam tam błąd i egz mi powiedział potem, że chodziło o brak redukcji biegu przed wjazdem na skrzyżowanie.
"Jeśli każdy ruch swój badać będziesz srogą lupą ,
Żywot twój będzie niczym więcej, jak tylko kupą, wiesz kupą …"
mpakompabiempata
 
Posty: 13
Dołączył(a): wtorek 09 czerwca 2009, 17:51
Lokalizacja: Lublin

Postprzez zxcvb » czwartek 30 lipca 2009, 18:05

Redukuje wtedy kiedy trzeba czasami nawet na skrzyżowaniu to może i o to chodziło
zxcvb
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek 24 lipca 2009, 13:26

Postprzez Olin » czwartek 30 lipca 2009, 20:42

Zapewne chodziło o niewłaściwy sposób redukcji biegów, albo o często spotykane trzymanie stopy na pedale sprzęgła co powodowało jego niepełne włączanie.
Olin
 
Posty: 490
Dołączył(a): piątek 02 marca 2007, 10:38

Postprzez zxcvb » piątek 31 lipca 2009, 08:50

No trzymaniem stopy na pedale to mnie urażasz :]
zxcvb
 
Posty: 6
Dołączył(a): piątek 24 lipca 2009, 13:26

Postprzez BOReK » piątek 31 lipca 2009, 11:15

Po prostu popełniłeś błąd przy obsłudze pojazdu. Może szarpałeś się z drążkiem, niepotrzebnie wcisnąłeś sprzęgło albo go nie puściłeś? Może się pogubiłeś w przełącznikach na moment? Takie "pierdółki" są w tej kategorii. ;)
Avatar użytkownika
BOReK
 
Posty: 3051
Dołączył(a): niedziela 25 lutego 2007, 13:02

Postprzez matrix2000 » piątek 31 lipca 2009, 17:10

Mi egzaminator kilka razy zwrócił uwagę na temat prawidłowego ułożenia rąk na kierownicy, konkretnie chodziło o przekładnie rąk przy skręcaniu (ale nie robiłem tego 1 ręka :) ) i mam jedna N-ke "respektowanie zasad kierowania pojazdem" Raz mi się też zdażyło lekko "zabujać" samochodem chyba przy ruszaniu albo zmianie biegu, ale silnik nie zgasł i też jedna N-ka "sposób używania mechanizmów sterowania pojazdem".
No szczerze mówiąc te kategorie są dość problematyczne gdyby tylko na ich podstawie ktoś miał nie zdać egzaminu. Musiałaby to być ewidentna sytuacja która zagrażałaby w ruchu drogowym.
Ostatnio zmieniony piątek 31 lipca 2009, 17:27 przez matrix2000, łącznie zmieniany 1 raz
matrix2000
 
Posty: 12
Dołączył(a): poniedziałek 11 maja 2009, 15:31

Postprzez anonimowa18 » piątek 31 lipca 2009, 17:23

A ja znowu słyszałam, że ten punkt w karcie przebiegu egzaminu wiąże się głównie z tym czy ci zgaśnie silnik:) Więc jeżeli raz zgasł Ci samochód w czasie jazdy to może być właśnie powód tej N-ki:)
anonimowa18
 
Posty: 41
Dołączył(a): piątek 26 czerwca 2009, 12:43

Postprzez knodr » wtorek 04 sierpnia 2009, 01:25

ja dostałem to ale za to ze trzymałem na światłach sprzęgło i dodawałem sobie czasami gazu xD
knodr
 
Posty: 37
Dołączył(a): niedziela 25 maja 2008, 19:10

Postprzez ewa2312 » wtorek 04 sierpnia 2009, 08:53

zgadzam się z "anonimową18" egzaminator wpisał mi w tym punkcie "N" jak zgasł mi silnik.
ewa2312
 
Posty: 6
Dołączył(a): wtorek 30 czerwca 2009, 12:04

Następna strona

Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości