nie wiem czy fotka dotyczy sprawy z Wrocławia ul. Kamiennej.
kompletny niewypał.
obok jedni jest pas zieleni, za nim chodni i wydzielona część dla rowerów (oznaczona) i to moim zdaniem jest najlepszym rozwiązaniem, bo oddziela całkowicie ruch rowerów od ruchu samochodów zmniejszając ryzyko kolizji do minimum.
ale ktoś bardziej inteligentny z jezdni wydzieli drugą drogę dla rowerów, która kończy się przed każdym skrzyżowaniem i przejściem dla pieszych oraz zaczyna po skrzyżowaniu, co w myśl przepisów nakazywałoby rowerzystom włączać się do ruchu na jezdni tak gdzie pas się kończy, ale który o tym wie i który rowerzysta będzie stosował?
1. wepchnięcie ruchu rowerów na jezdnię stwarza dodatkowe - niepotrzebne zagrożenie,
2. niejednoznaczność przepisów dodatkowo to zagrożenie potęguje.
co do zamienników:
- dlaczego nie wspominasz o dostępności zamienników części ludzkiego ciała, które po kolizji rowerzysty z autobusem mogą być potrzebne rowerzyście?
- jak już piszesz o dostępności zamienników, to pisz całość i prawdę, nie wiem o jaki model Setry Ci chodzi, ale po wklepaniu w google zapytania wychodzi sporo linków np. do tej firmy, która sprzedaje lusterka kompletami do każdej marki oraz modelu autobusu i ciężarówki:
https://allegro.pl/oferta/lustro-luster ... CWEALw_wcBps.
moje zaproszenie na jazdę autobusem w dalszym ciągu aktualne, jakbyś obawiał się tej jazdy w realu, to prowadzę obecnie szkolenia na symulatorze Polskiej Izby Gospodarczej Transportu Samochodowego i Spedycji (
http://www.pigtsis.pl/) - najnowocześniejszy we Wrocławiu, u mnie masz godzinę jazdy gratis.