Strach przed pierwszą samodzielną jazdą

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Strach przed pierwszą samodzielną jazdą

Postprzez Shotgun » poniedziałek 04 października 2010, 22:44

Witam
Mam mały problem.
Prawo jazdy zdałam niedawno, nie mam więc doświadczenia za kółkiem (poza trzydziestoma paroma godzinami kursu i kilku minutach prowadzenia auta po prostej, pustej drodze).
Jestem umówiona jutro na oglądanie z mechanikiem auta, które - o ile okaże się w dobrej kondycji - zamierzam kupić. I tu powstaje problem;] Otóż boję się autem przyjechać do domu. Do pokonania mam około 40 km, przy czym przejeżdzam prawie cały Kraków (od Zakopianki do N.Huty).
Czy dobrym pomysłem jest aby bardzo początkując kierowca porywał się na taką podróż świeżo kupionym samochodem?
Obrazek
Shotgun

Re: Strach przed pierwszą samodzielną jazdą

Postprzez bobpl » poniedziałek 04 października 2010, 22:57

dlaczegoby nie? weź kogos z rodzinki, niech siedzi na fotelu pasażera :)
skoro zdałaś to prawko, to widocznie potrafisz jeździć na tyle, aby samodzielnie dać radę na drodze ;)
a jazda samemu to nic strasznego, po prostu jak na kursie.. tylko bez instruktora.
decyzja nalezy do Ciebie, ale uwazam, ze jak ktos sie boi jeżdzenia, to nie powinien jezdzic - potem sie spotyka osoby, z nosem przy kierownicy, które boją sie przycisnac powyzej 40km/h (bez urazy, nie mowie, ze Ty tak jezdzisz, ale to moja opinia o kierowcach, którzy sie boja jazdy autem ;P)
30.09.2010 - Data uzyskania uprawnień.
Obecnie: Lanos "Czerwona Rakieta" 1.4 z podtlenkiem LPG ;)
bobpl

Postprzez Shotgun » poniedziałek 04 października 2010, 23:09

Właśnie nie bardzo mam kogo wziąć;) Chociaż pokombinuję jeszcze.
Najbardziej się boję tego, że wsiądę w auto w sumie mi nieznane.
Myślałam raczej, ze samodzielna moja jazda to raczej małe kroczki, na początku po pustych ulicach, np. w nocy. A tu pewnie przyjdzie mi skoczyć na głęboką wodę.