przez rocko19 » sobota 27 marca 2010, 17:49
przez mk61 » sobota 27 marca 2010, 20:30
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez faziasty » środa 31 marca 2010, 20:12
przez Karbar » środa 21 kwietnia 2010, 13:02
przez mk61 » środa 21 kwietnia 2010, 13:24
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez lith » środa 21 kwietnia 2010, 15:58
przez qwer0 » środa 21 kwietnia 2010, 16:26
Spór Diesel vs. benzyna jest chyba tak długo, jak istnieje motoryzacja.
przez mk61 » środa 21 kwietnia 2010, 16:37
qwer0 napisał(a):Ale 1.4 benzyna i 1.9 z wieksza iloscia koni w dieslu? Toz dieslem i szybciej i mniej paliwka.
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez qwer0 » środa 21 kwietnia 2010, 17:15
przez mk61 » środa 21 kwietnia 2010, 17:27
qwer0 napisał(a):Jesli mamy do wyboru silnik o gorszych osiagach i przy tym o wiekszym spalaniu i silnik o lepszych osiagach i o mniejszym spalaniu to co wybierasz?
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez lith » środa 21 kwietnia 2010, 17:41
mk61 napisał(a):qwer0 napisał(a):Jesli mamy do wyboru silnik o gorszych osiagach i przy tym o wiekszym spalaniu i silnik o lepszych osiagach i o mniejszym spalaniu to co wybierasz?
To zależy od intensywności użytkowania.
przez Karbar » środa 21 kwietnia 2010, 17:41
przez athlon » środa 21 kwietnia 2010, 22:49
przez Karbar » czwartek 22 kwietnia 2010, 00:24