Mandat nieletniego kierowcy

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez marcij » wtorek 27 kwietnia 2010, 10:07

Ale teraz skuterami, czy takimi mikroautami można jeździć na karcie motorowerowej , lub na dowodzie (>18lat). Więc obowiązek przechodzenia pełnego szkolenia , aby uzyskać możliwość poruszania się tymi pojazdami jest moim zdaniem jaknajbardziej słuszny.I nie jest to nadawanie nowych przywilejów , tylko obcinanie istniejących. Przynajmniej z tego co zrozumiałem.
Obrazek
marcij
 
Posty: 1120
Dołączył(a): środa 02 sierpnia 2006, 21:06
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez qwer0 » wtorek 27 kwietnia 2010, 10:14

"Max predkosc 45km/h"... Nosz qr...
Tak, sa popularne na zachodzie, bo tam maja drogi, maja autostrady!
A u nas? Jedziesz sobie krajowa, a tu przed Toba ciagnik... Nosz.... Na zachodzie nie ma takich akcji! Jak jest droga, gdzie mozna sie poruszac szybciej, to qń czy traktor ma tam zakaz wjazdu. A u nas? Nie da sie, bo ktoredy by mialy sie te maszyny poruszac? No i dlatego przez miasto czy po krajowej zapieprzaja sobie ciagniki.

Niech biora przyklad z zachodnich krajow ale w potrzebnych kwestiach! Niech pomalpuja ilosc i jakosc autostrad. A nie mikrogownonakolkach. Tylko tego nam jeszcze brakuje na naszych drogach. :/
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków
Avatar użytkownika
qwer0
 
Posty: 2422
Dołączył(a): poniedziałek 21 kwietnia 2008, 20:36
Lokalizacja: Lublin

Postprzez AbuseArt » wtorek 27 kwietnia 2010, 10:18

Prawko niepotrzebne na samochód poniżej 550kg?! Przecież na motor A1 trzeba mieć prawko, a na pewno nie waży 550kg... Ja przyznaję się, że nie jestem specjalistą od kategorii B1, ale w każdym razie zajmuję stanowisko, że poczekać do 18 jest odpowiednio. Może 18 latek nie jest w najlepszym momencie rozwoju, no ale już jest w pełni prawa i odpowiada za swoje czyny, teraz mogą wejść w grę wszelkie okresy próbne, zaostrzenia karne itp.

Ten filmik mnie wkurza, głosy i to co mówią dzieciaki. niee... ;-)

Samochód B1 może być bardziej niebezpieczny dla pieszego niż B. Są to auta nieco mniejsze niż B lub są po prostu najmniejszymi z aut B, które zostały przystosowane poprzez wyrzucenie zbędnych części.

Przy testach NCAP bierze się pod uwagę "anatomiczność" kształtu przodu pojazdu, przez to właśnie oceniają jego bezpieczeństwo dla pieszych. Auto jest bezpieczniejsze dla pieszego gdy ma duży, okrągły przód znajdujący się na średniej wysokości - tego raczej Smart, czy inny mikrosamochód nie ma. Masa - na pewno nie gra roli, dlatego też ostronie pisałem o "kierowcach" a nie "uczestnikach ruchu".
Obrazek

Co do tego o zderzeniu kat B i B1, to tu jest crash test Corsy ze Smartem. Chodzi mi o to: kto wytraci mniej pędu podczas kolizji, ten ma większe szanse skończyć cały i zdrowy. Jest jeszcze aspekt samej strefy zgniotu, ale tego teraz nie uwzględniam. http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyo ... r_embedded
Avatar użytkownika
AbuseArt
 
Posty: 134
Dołączył(a): środa 10 marca 2010, 12:03

Poprzednia strona

Powrót do Luźna gadka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości