Cena w stosunku do samochodu

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez jasiek23 » poniedziałek 03 sierpnia 2009, 17:04

Messiah napisał(a): Co tył napęd, to tył napęd...


Taa w zimę byś tak raczej nie napisał po przykładowej sytuacji kiedy zakopujesz się tylnymi kołami i chcesz wyjechac. Tylne koła buksują bo tył nie jest dociążony i nie możesz wyjechac.

Scenariusz kiedy mamy napęd na przód: zakpoujesz się ale przód ciągnie i dodatkowo jest obciążony silnikiem więc jest duuuuzo większe prawdopodobieństwo ze wyjedziesz. Przednionapędowce rulez.
jasiek23
 
Posty: 542
Dołączył(a): poniedziałek 30 marca 2009, 19:51

Postprzez Xsystoff » poniedziałek 03 sierpnia 2009, 21:00

W duzym miescie takie problemy jak piszesz w ogole nie wystepuja, gdzies w mniejszych miejscowosciach wystarczy wrzucic worek z piaskiem do bagaznika (lub plyte chodnikowa lub kraweznik) i tez nie ma zadnych problemow z jezdzeniem. Naped na przod to wymysl ekonomi, i oprocz mniejszych strat w napedzie NIE MA ZADNYCH ZALET. Koniec kropka :wink:
Xsystoff
 
Posty: 545
Dołączył(a): czwartek 23 lutego 2006, 01:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Edward20 » wtorek 04 sierpnia 2009, 00:30

Xsystoff napisał(a):W duzym miescie takie problemy jak piszesz w ogole nie wystepuja, gdzies w mniejszych miejscowosciach wystarczy wrzucic worek z piaskiem do bagaznika (lub plyte chodnikowa lub kraweznik) i tez nie ma zadnych problemow z jezdzeniem. Naped na przod to wymysl ekonomi, i oprocz mniejszych strat w napedzie NIE MA ZADNYCH ZALET. Koniec kropka :wink:

oczywiscie to prawda choc 4x4 wymiata ;) ale mniejsza z tym te bajki o zakopywaniu sie w zime itp to pisza luzdie ktorzy nie jezdzili autem z tylnim napedem... gdyby bylo tak tragicznie to nikt by nie jezdzil a ludzie jezdza... jak sie zakopales to zaloz lancuch i po sprawie czy bedziesz kulal auto do przodu i do tylu przez 10min czy zalozysz lancuch to wyjdzie na to samo
Edward20
 
Posty: 107
Dołączył(a): wtorek 07 lipca 2009, 10:22

Postprzez qwer0 » wtorek 04 sierpnia 2009, 10:57

Hmmm... Mnie tam sie srednio widzi wozenie plyty chodnikowej (aqrat... jedna to pomoze, ze cho cho... trzeba by ich bylo kilka wrzucic), kraweznika, czy worka piasku w bagazniku.
A tak w ogole, to do porownywania bym wykluczyl takie "bajery", bo ja rownie dobrze moze zalozyc gasienice na przod i powiem, ze jest lepszy.
W zimie roznica na pewno bedzie, ale nie mozna przesadzac. Pewnie, ze da sie jezdzic, a jak bedziemy jezdzic to zalezy glownie od umiejetnosci.
Byla w zimie dyskusja o oponach letnie/zimowe.
Jak komus brak umiejetnosci, to mu i zimowe buty nie pomoga.
To samo tu, jak komus brak umiejetnosci, to mu i naped na wszystkie qlka w sniegu nie pomoga, ale nie mozna powiedziec, ze zimowki beda gorzsze.
Wiec nie mozna powiedziec, ze nie bedzie roznicy miedzy naped przod/tyl w zimie, lub ze bedzie lepiej - bo nie bedzie.
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków
Avatar użytkownika
qwer0
 
Posty: 2422
Dołączył(a): poniedziałek 21 kwietnia 2008, 20:36
Lokalizacja: Lublin

Postprzez jasiek23 » wtorek 04 sierpnia 2009, 11:45

Xsystoff napisał(a):W duzym miescie takie problemy jak piszesz w ogole nie wystepuja, gdzies w mniejszych miejscowosciach wystarczy wrzucic worek z piaskiem do bagaznika (lub plyte chodnikowa lub kraweznik) i tez nie ma zadnych problemow z jezdzeniem. Naped na przod to wymysl ekonomi, i oprocz mniejszych strat w napedzie NIE MA ZADNYCH ZALET. Koniec kropka :wink:


Nie ma innch zalet tak? To poczytaj to:

1. Bez względu na ilość pasażerów przednie koła są dobrze dociążone a dodając do tego efekt ciągnięcia pojazdu przez przednie koła mamy zwiększoną łatwość w prowadzeniu w różnych warunkach na drodze.

2. Przednionapędowiec jest mniej podatny na podmuchy wiatru bocznego.

3. Właściwości przedniego napędu pomagają w prawie intuicyjnym korygowaniu toru jazdy.

4. W przypadku przednionapędowców nie trzeba tylnych zawieszeń o skomplikowanej konstrukcji a brak tylnego mostu pozwala na duży i głęboki bagaznik.

5. W samochodach z napęden na przód zbiornik paliwa moze być umieszczony przed osią tylną co pozwala na kształtowanie bezpiecznej tylnej strefy zgniotu.

Proszę bardzo. Koniec kropka
:)
jasiek23
 
Posty: 542
Dołączył(a): poniedziałek 30 marca 2009, 19:51

Postprzez cman » wtorek 04 sierpnia 2009, 12:21

Prowadziłeś kiedykolwiek w życiu samochód z napędem na tylną oś?
cman
 
Posty: 7456
Dołączył(a): wtorek 17 stycznia 2006, 20:02

Postprzez Silent » wtorek 04 sierpnia 2009, 12:52

Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Dużo zależy od kierowcy jak będzie się z tym obchodził. Gdyby było tak kolorowo z tymi napędami to zapewne produkowano by tylko jeden rodzaj napędu 'bo jest najlepszy' ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Silent
 
Posty: 584
Dołączył(a): poniedziałek 01 listopada 2004, 21:06
Lokalizacja: Olsztyn / Trevelmond

Postprzez Xsystoff » wtorek 04 sierpnia 2009, 14:50

cman napisał(a):Prowadziłeś kiedykolwiek w życiu samochód z napędem na tylną oś?

Gdyby prowadzil, to by nie pisal takich herezji :lol:
Xsystoff
 
Posty: 545
Dołączył(a): czwartek 23 lutego 2006, 01:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Messiah » wtorek 04 sierpnia 2009, 16:33

Xsystoff napisał(a):
cman napisał(a):Prowadziłeś kiedykolwiek w życiu samochód z napędem na tylną oś?

Gdyby prowadzil, to by nie pisal takich herezji :lol:

Dokładnie tak, bagażnik w W124 jest przeogromny, promień skrętu piękny, poza tym ten komfort jazdy.
Jest takie powiedzenie "Gdyby Bog popieral przedni naped chodzilibysmy na rekach". Łatwość w prowadzeniu? Przejedź się tylnonapędowcem. Chyba mieszkasz przy lotnisku, że piszesz o podatności na podmuchy wiatru :shock: Dla mnie bardziej intuicyjny jest tylny napęd, puszczasz gaz i kontra? Płyty chodnikowe :lol: Naprawdę herezje tutaj wypisują co poniektórzy :D
Messiah
 
Posty: 12
Dołączył(a): niedziela 28 czerwca 2009, 10:00
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Xsystoff » wtorek 04 sierpnia 2009, 16:44

Saperke i plyte w bagazniku to chyba kazdy taksowkarz w swoim Mercedesie mial / ma, bo zdarzaja sie kursy na wyjatkowie wygwizdowia, gdzie plug widzieli tylko w TV...
Xsystoff
 
Posty: 545
Dołączył(a): czwartek 23 lutego 2006, 01:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez jasiek23 » wtorek 04 sierpnia 2009, 21:56

Xsystoff napisał(a):
cman napisał(a):Prowadziłeś kiedykolwiek w życiu samochód z napędem na tylną oś?

Gdyby prowadzil, to by nie pisal takich herezji :lol:


Ja tego nie wymyśliłem tylko przytoczyłem z artykułu o zaletach przedniego napędu a więc to nie są herezje tylko prawda. Herezje to wymyslacie wy którzy twardo trzymacie się błędnego faktu ze tylnonapędowce są lepsze. Tylnonapędowce to przezytek i tyle :lol:
jasiek23
 
Posty: 542
Dołączył(a): poniedziałek 30 marca 2009, 19:51

Postprzez jasiek23 » wtorek 04 sierpnia 2009, 21:56

Xsystoff napisał(a):
cman napisał(a):Prowadziłeś kiedykolwiek w życiu samochód z napędem na tylną oś?

Gdyby prowadzil, to by nie pisal takich herezji :lol:


Ja tego nie wymyśliłem tylko przytoczyłem z artykułu o zaletach przedniego napędu a więc to nie są herezje tylko prawda. Herezje to wymyslacie wy którzy twardo trzymacie się błędnego faktu ze tylnonapędowce są lepsze. Tylnonapędowce to przezytek i tyle :lol
jasiek23
 
Posty: 542
Dołączył(a): poniedziałek 30 marca 2009, 19:51

Postprzez Edward20 » wtorek 04 sierpnia 2009, 21:59

jasiek23 napisał(a):
Xsystoff napisał(a):
cman napisał(a):Prowadziłeś kiedykolwiek w życiu samochód z napędem na tylną oś?

Gdyby prowadzil, to by nie pisal takich herezji :lol:


Ja tego nie wymyśliłem tylko przytoczyłem z artykułu o zaletach przedniego napędu a więc to nie są herezje tylko prawda. Herezje to wymyslacie wy którzy twardo trzymacie się błędnego faktu ze tylnonapędowce są lepsze. Tylnonapędowce to przezytek i tyle :lol

sam jestes przezytkiem... jakby to byl przezytek to prawie wszystkie nowe sportowe samochody nie mialy napedu na tyl tylko na przod... ale Ty widzisz tylko forda i fiata
Edward20
 
Posty: 107
Dołączył(a): wtorek 07 lipca 2009, 10:22

Postprzez cman » wtorek 04 sierpnia 2009, 22:21

jasiek23 napisał(a):Tylnonapędowce to przezytek i tyle :lol

Taa właśnie, np. takie zacofane, tylnonapędowe bolidy F1...
cman
 
Posty: 7456
Dołączył(a): wtorek 17 stycznia 2006, 20:02

Postprzez jasiek23 » wtorek 04 sierpnia 2009, 23:52

Edward20 napisał(a):
jasiek23 napisał(a):
Xsystoff napisał(a):
cman napisał(a):Prowadziłeś kiedykolwiek w życiu samochód z napędem na tylną oś?

Gdyby prowadzil, to by nie pisal takich herezji :lol:


Ja tego nie wymyśliłem tylko przytoczyłem z artykułu o zaletach przedniego napędu a więc to nie są herezje tylko prawda. Herezje to wymyslacie wy którzy twardo trzymacie się błędnego faktu ze tylnonapędowce są lepsze. Tylnonapędowce to przezytek i tyle :lol

sam jestes przezytkiem... jakby to byl przezytek to prawie wszystkie nowe sportowe samochody nie mialy napedu na tyl tylko na przod... ale Ty widzisz tylko forda i fiata


Doprawdy spodziewalem się takiej odzywki dziecka "sam jestes przezytkiem" :) Nie mówimy o samochodach sportowych o niskim zawieszeniu bo takie to tylko do jazdy w lato, na wiosnę tylko o samochodach "użytkowych".
jasiek23
 
Posty: 542
Dołączył(a): poniedziałek 30 marca 2009, 19:51

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Luźna gadka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości