Honda HR-V.Opis zachęcający, a wygląda na prawdę ładnie!
Toyota RAV 4.
Subaru Forester.Niby tylko nieco podwyższone kombi, ale już z reduktorem.
Suzuki samurai.100% terenówki, niestety wielkości malucha.
przez szymon1977 » środa 19 września 2012, 14:16 
przez Szymo » środa 19 września 2012, 15:01 
przez BOReK » środa 19 września 2012, 15:25 
przez Szymo » piątek 21 września 2012, 14:35 
przez GreenEvil » piątek 21 września 2012, 14:56 
przez Szymo » piątek 21 września 2012, 15:05 
przez GreenEvil » piątek 21 września 2012, 18:30 
przez szymon1977 » sobota 22 września 2012, 01:50 
A moim zdaniem z zaletami praktycznymi to całkiem u nich nieźle. Natomiast samochody segmentu A/B z pewnością słabo nadają się do przedłużania sobie penisa, tutaj samochody wyższych klas są zdecydowanie lepszym rozwiązaniem.GreenEvil napisał(a):...samochody z segmentu A/B nadaja sie do niczego. To moje osobiste zdanie.
przez GreenEvil » sobota 22 września 2012, 12:12 
szymon1977 napisał(a):A moim zdaniem z zaletami praktycznymi to całkiem u nich nieźle.
przez BOReK » sobota 22 września 2012, 13:12 
przez mk61 » sobota 22 września 2012, 14:44 
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez szymon1977 » niedziela 23 września 2012, 02:10 
Wychodzą. Co raz częściej można w Polsce spotkać używane mini-terenówki:BOReK napisał(a):..."cywilne uterenowione" chyba nie wychodzą w klasach niższych niż C.
przez sheldon » środa 26 września 2012, 15:14 
przez lith » niedziela 18 listopada 2012, 19:52 
przez BOReK » niedziela 18 listopada 2012, 20:41 
