cman napisał(a):dariex napisał(a):Bo moja małżowina ma 750i...
Czyli wie co dobre :).
dariex napisał(a):...i często coś sie pierdasi :roll:
No to musi mieć jakiś pechowy albo zaniedbany egzemplarz, chociaż z drugiej strony V12 ma swoje wymagania.
dariex napisał(a):Caman,a czemu mogę spytać? (...) Który rocznik?
Rocznik 1989. Dorwałem ją ostatnio i miała uszkodzoną skrzynię biegów, miałem zamiar zrobić z tym i potem nią pojeździć albo sprzedać, ale w trakcie wyszło, że praktycznie każda jedna rzecz, do której dotarłem, była gwałcona przez jakiegoś partacza, więc stwierdziłem, że lepiej będzie ją rozebrać i pchnąć części, do których rzeźnik/rzeźnicy nie zdążyli się jeszcze dobrać.
P.S. Jakby co, to wszystkie części są jeszcze dostępne :wink:.
A jeśli już w tym temacie, to tak:
BMW 540i, silnik: 4,0l V8 286 KM, rocznik: 1995, przebieg: 160 tys. km (przypuszczam, że realnie ok. 250 tys.)

Nie jest to ten mój, ale wygląda niemal identycznie, tylko felgi inne.
BMW 750i, silnik: 5,0l V12 300 KM, rocznik: 1989, przebieg: 230 tys. km (przypuszczam, że realnie ok. 400 - 500 tys.)

I to też nie jest ten rozbierany, ale też wygląd prawie taki, tylko szyby są ciemne i kierunkowskazy białe :wink:.