przez gumik » środa 25 stycznia 2023, 19:23
przez Cyryl8 » środa 25 stycznia 2023, 21:10
przez gumik » środa 25 stycznia 2023, 21:46
przez ks-rider » środa 25 stycznia 2023, 22:07
Blacksmith napisał(a):Bardzo licze na to, że autonomiczność pojazdów szybko się rozpowszechni i aby były dostępne dla zwykłego Kowalskiego. Nie mogę się doczekać momentu jak WORD'y bedą rwały sobie włosy z głowy, że ludziom już nie będą potrzebne egzaminy a będą mogli "samodzielnie" korzystać z pojazdów.
Niesamowite jak technologia się rozwija.
przez gumik » środa 25 stycznia 2023, 22:28
przez Cyryl8 » środa 25 stycznia 2023, 22:30
przez Blacksmith » czwartek 26 stycznia 2023, 01:24
Cyryl8 napisał(a):Kamper autonomiczny będzie trudny do zrealizowania, bo ostatnie kampery, które w rzeczywistości mieściły się w 3,5t DMC były produkowane w latach '90-tych.
przez Cyryl8 » czwartek 26 stycznia 2023, 06:41
przez gumik » czwartek 26 stycznia 2023, 07:38
przez ks-rider » czwartek 26 stycznia 2023, 08:28
Cyryl8 napisał(a):Oczywiście trudno człowiekowi dzisiaj trudno deklarować jednoznacznie co zrobimy w jutrzejszej rzeczywistości.
Podejrzewam, że jeżeli w przyszłości będę musiał zmienić kampera, to na tego autonomicznego nie będzie mnie stać.
Kamper autonomiczny będzie trudny do zrealizowania, bo ostatnie kampery, które w rzeczywistości mieściły się w 3,5t DMC były produkowane w latach '90-tych.
Później tak urosły i przytyły od wyposażenia, żeby zmieścić się w ładowności, musiało by nim jechać liczba określona w dowodzie Wietnamczyków 45kg nagich bez wiekszych bagaży.
Elektryczny mógłby ważyć 4250kg, ale uwzględając baterie ładowność by się nie zmieniła.
przez Cyryl8 » czwartek 26 stycznia 2023, 08:57
gumik napisał(a):A kto powiedział, że przepisy za X lat zostaną takie same. Nie ograniczajmy się w wyobraźni.
przez gumik » czwartek 26 stycznia 2023, 10:06
przez Cyryl8 » czwartek 26 stycznia 2023, 11:37
przez Blacksmith » czwartek 26 stycznia 2023, 11:52
przez Cyryl8 » czwartek 26 stycznia 2023, 13:01