plac kat C

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

plac kat C

Postprzez rocko19 » piątek 26 lutego 2010, 12:36

Mam pare pytań dotyczących egzaminu na prawo jazdy dla kat C, dokładnie parkowań na placu manewrowym.
Przy wyjeździe z miejsc parkingowych tzn skośne i prostopadłe, wyjeżdzamy tyłem z parkowania prostopadłego i instruktor mówi że mam uważać bo nie moge wyjechać poza linie przy wyjeździe, tak samo jest z skośnym, przy wyjeździe nie moge najechać na linie, mówi ze parkowanie prostopadłe i skośne mają swoje linie. Problem w tym że plac na którym jeżdze ma te linie już praktycznie niewidoczne i ja szczerze mówiąc nic nie widziałem, jak to jest z tymi liniami na placu? Może ktoś ma jakąś grafike ze schematem placu manewrowego dla kat C? Chodzi mi o te linie ciągłe. Np: przymierzam się do wykonania parkowania prostopadłego, mam sie ustawić przy lini ciągłej, a na placu te linie sa wymazane i ledwo co widze:/ bardzo było by mi pomocne gdyby ktoś wyjaśnił mi jak to jest z tymi liniami, i jakiś rysunek wkleił.
Druga sprawa przy zawracaniu na trzy, czy mogę kręcić kierownicą w miejscu i potem jechać? Czy trzeba jadąc dopiero kręcić? Instruktor niestety troche gbur:/ Pozdrawiam.
rocko19
 
Posty: 1158
Dołączył(a): wtorek 11 września 2007, 17:07

Postprzez qwer0 » piątek 26 lutego 2010, 13:41

Druga sprawa przy zawracaniu na trzy, czy mogę kręcić kierownicą w miejscu i potem jechać? Czy trzeba jadąc dopiero kręcić? Instruktor niestety troche gbur:/ Pozdrawiam.

Nie powinno sie krecic kierownica gdy autko stoi, a przy zawracaniu nie ma potrzeby krecic kolkiem w miejscu wiec nalezy tego unikac.
Obrazek
Pierwszy lepszy obrazek, ktory sie pojawia po wpisaniu w google "plac manewrowy C".
Gdzie dokladnie znajduja sie linie (w jakich odleglosciach) zobaczysz na egzaminie.
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków
Avatar użytkownika
qwer0
 
Posty: 2422
Dołączył(a): poniedziałek 21 kwietnia 2008, 20:36
Lokalizacja: Lublin

Postprzez rocko19 » piątek 26 lutego 2010, 14:16

Ok dzieki
rocko19
 
Posty: 1158
Dołączył(a): wtorek 11 września 2007, 17:07

Postprzez BlueDevil » piątek 26 lutego 2010, 14:25

jesli zdajesz w katowicach to w zoltym manie odbija kierunkowskaz od razu wiec go pilnuj i jak cos bron sie ze sygnalizowales zamiar a kierunek sie wylaczyl w czasie manewru, w bytomiu jest biala fura i jest ok ale czasem sie wymieniaja sprzetem
Avatar użytkownika
BlueDevil
 
Posty: 462
Dołączył(a): środa 13 stycznia 2010, 23:42
Lokalizacja: Miasto Jedno Na Sto

Postprzez rocko19 » wtorek 02 marca 2010, 14:29

Czy pozycja początkowa na łuku dla kategori C, jest taka jak zaznaczyłem kropką czerwoną czy kropką czarną? Instruktor zawsze zaczyna zemną od miejsca gdzie narysowałem czarną kropke, czyli odwrotnie jak dla kat B.
Obrazek
rocko19
 
Posty: 1158
Dołączył(a): wtorek 11 września 2007, 17:07

Postprzez WOJO » wtorek 02 marca 2010, 15:11

Pozycja początkowa jest zbliżona do kropki czerwonej...
WOJO
 
Posty: 182
Dołączył(a): wtorek 08 grudnia 2009, 18:19

Postprzez rocko19 » wtorek 02 marca 2010, 15:15

No więc chłop mnie inaczej uczy :roll:
rocko19
 
Posty: 1158
Dołączył(a): wtorek 11 września 2007, 17:07

Postprzez WOJO » wtorek 02 marca 2010, 15:27

Co się przejmujesz ? Jak się nauczysz poprawnie wykonywać manewry, to potem tylko odwrócisz kolejność :) Ja na swoim kursie w pewnym momencie dostałem wolną rękę na placu manewrowym ,to z nudów zacząłem robić "odwrócone" zadania tzn. jazda po łuku w lewo, parkowanie prostopadłe w lewo, zawracanie "po angielsku" itd. Dla mnie to była świetna zabawa i śmiem twierdzić, że nauczyła mnie czegoś więcej niż tylko poprawnego wykonania zadań egzaminacyjnych.
WOJO
 
Posty: 182
Dołączył(a): wtorek 08 grudnia 2009, 18:19


Powrót do Luźna gadka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 52 gości