przez Borys68 » poniedziałek 24 stycznia 2011, 10:57
przez ks-rider » poniedziałek 24 stycznia 2011, 13:40
szofer80 napisał(a):...po co mam podawać maksymalne wymiary przyczepki lekkiej ?
ks-rider napisał(a):Szofer powiedz mi prosze jekie wymiary
szerokosc
wysokosc
calkowita dlugosc zestawu w przypadku przyczepy do 750 kg
mozesz prowadzic majac kat B ?
qwer0 napisał(a):
No to akurat glupie porownanie...
lith napisał(a):Ktoś pisał o łódkach .... te to dopiero mają bezsensowne zasady jeżeli chodzi o uprawnienia
A co do kategorii to jak tak fantazjujemy to myślę, ze jakby BE robiło się razem z C1 to by było dużo więcej chętnych. I rzeczywiście są to zbliżone kategorie. Takie B+ by z tego było
przez qwer0 » poniedziałek 24 stycznia 2011, 13:55
Zalezy dla kogo i z jakiego aspektu.
przez szofer80 » poniedziałek 24 stycznia 2011, 14:01
przez Borys68 » poniedziałek 24 stycznia 2011, 14:22
ks-rider napisał(a):Tak apropo poda mi ktos cenowa roznice miedzy PJ kat. C1 a C ?
przez szofer80 » poniedziałek 24 stycznia 2011, 14:34
przez Borys68 » poniedziałek 24 stycznia 2011, 14:43
przez qwer0 » poniedziałek 24 stycznia 2011, 19:50
Dowiodłem że nie dość ze nie ma istotnych róznic w budowie dostawczaków B i ciężarówek C1 to jeszcze te konstrukcje potrafią być identyczne
przez szofer80 » poniedziałek 24 stycznia 2011, 21:20
przez ks-rider » poniedziałek 24 stycznia 2011, 21:35
Borys68 napisał(a):To tak jak porównywac ceny prostytutek-dziewic a prostytutek.
Kurs C kosztuje 1800-2100 zótych,
Borys68 napisał(a): kursów C1 nie ma.
Borys68 napisał(a):C1 w Polsce jest i była martwa.
Oraz taką też (prawdopodobnie) pozostanie, o ile nie nastapią zmiany legislacyjne.
qwer0 napisał(a):"Polak potrafi".
przez szofer80 » poniedziałek 24 stycznia 2011, 21:40
przez Wyder » poniedziałek 24 stycznia 2011, 23:56
szofer80 napisał(a):Może jakieś zmiany wprowadzą, kiedyś....... Morze jest szerokie i głębokie.Przepisy są dzisiaj takie a nie inne z których jasno wynika żeby dać C1 kierowcy BE. nikt mnie nie przekona że prowadzenie pojazdu C1 jest trudniejsze od jechania na BE z taką lawetą:
http://allegro.pl/wypozyczalnia-wynajem ... 11226.html
ile to może mieć z tym samochodem za lawetą razem długości? 16-17m?
A jest jeszcze jedna przesłanka przemawiąjąca za tym żeby kierowca BE mógł prowadzić auto cięższe niż 3,5t w.....zestawie do 7t max, jest chyba logiczne że lepiej i bezpieczniej prowadzić zestaw np 4,5t +2,5t niż 3,5+3,5t.
przez szofer80 » wtorek 25 stycznia 2011, 00:40
przez mk61 » wtorek 25 stycznia 2011, 03:44
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez szofer80 » wtorek 25 stycznia 2011, 12:58