
przez Bary18 » czwartek 05 maja 2011, 10:53
przez bobpl » czwartek 05 maja 2011, 13:05
przez lith » czwartek 05 maja 2011, 13:12
przez Bary18 » czwartek 05 maja 2011, 13:17
Sąsiad mówi, że nie jest opłacony... Tylko tyle wiem.lith napisał(a):Jeżeli nie jest zarejestrowany to znaczy , że był wyrejestrowany?
przez bobpl » czwartek 05 maja 2011, 14:13
przez lith » czwartek 05 maja 2011, 15:23
przez qwer0 » czwartek 05 maja 2011, 16:55
Jeżeli nic nie mieszam to jeżeli rzeczywiście byłby wyrejestrowany to żadna 'stówa za blachy' tylko to jest już 'kompletny zestaw części zamiennych', a nie samochód
przez el_ryba » czwartek 05 maja 2011, 18:05
przez athlon » czwartek 05 maja 2011, 19:28
przez bobpl » czwartek 05 maja 2011, 21:19
przez Razor1990 » czwartek 05 maja 2011, 21:36
athlon napisał(a):A czasem w cenie takiego cikacza nie będzie np jakieś volvo s/v40 z rocznika ok 96 z silnikiem 1,8 115 koni z bogatym wyposażeniem? Może nie potrzebnie sie pchać w taką puszke sardynek jak można mieć w miarę komfortową limuzynę. Fakt że kilka rzeczy może nie działać jak trzeba, np słabe hamulce, gaz do ustawień ew wtryski do wymiany, auto cały czas chodzi na duzym obiegu i ma silnik nie dogrzany, części zamienne np lusterka elektryczne z lakierowaniem mogą byc drogawe, zawieszenie dość toporne i jeszcze kilka innych rzeczy, ale chyba zawsze będzie troszke lepsze niż autko klasy A, zwlaszcza ze podobne pieniądze.
przez bobpl » czwartek 05 maja 2011, 21:44
przez athlon » czwartek 05 maja 2011, 22:21
bobpl napisał(a):@athlon - wyczuwam sarkazm
przez bobpl » czwartek 05 maja 2011, 23:11
athlon napisał(a):czikaczento nawet zrzucone z przepasci tyle nie poleci.
przez Razor1990 » piątek 06 maja 2011, 06:49
bobpl napisał(a):140 cienkacz 700ccm daje rade poleciec