przez Thomsky » czwartek 07 listopada 2013, 23:56
przez taik » piątek 08 listopada 2013, 01:32
przez Thomsky » sobota 09 listopada 2013, 10:36
przez mk61 » sobota 09 listopada 2013, 13:39
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez Thomsky » sobota 09 listopada 2013, 21:27
przez taik » sobota 09 listopada 2013, 22:28
Thomsky napisał(a):dzięki za przejrzystą odpowiedz tak jak mówisz teraz nic tylko dozbierać trochę funduszy kupować i jeździć .A tak odnośnie takiego najtańszego jeżdżącego samochodu bez większego dokładania co byś polecał . trochę pogadałem ze znajomym poszperałem na internecie i popularne są : corsa opel z silnikiem 1,2 ,Daewoo matiz ,znajomy ma jeszcze Hyundaia ATOS 3,5 tyś z kilkumiesięcznym OC opłaconym. fiat seicento tanio groszowo ale coś za ciasne to autko i podobno awaryjne .
Oczywiście mówię tutaj o na prawdę tanim autem używanym za max ok 3-4 tyś
przez among » wtorek 12 listopada 2013, 11:59
przez taik » wtorek 12 listopada 2013, 17:52
among napisał(a):Ja dodam do wątku takie małe sprostowanie, że jeżeli pojazd jest rejestrowany w tym samym urzędzie, w którym jest obecnie pojazd zarejestrowany i tablice rejestracyjne zostają to koszt rejestracji takiego pojazdu wynosi 80 zł zamiast 250 zł.
przez Thomsky » sobota 16 listopada 2013, 12:56
przez among » sobota 16 listopada 2013, 13:23
Thomsky napisał(a):Więc jeśli dobrze rozumie to do tego czasu mogę jeździć na jego OC i dowód rejestracyjny (do czasu kiedy są ważne ) tak ? tylko prawko do ręki i jechać ? Potem muszę auto przerejestrować
poprawcie mnie jak coś źle piszę
przez taik » sobota 16 listopada 2013, 18:02
przez Thomsky » poniedziałek 18 listopada 2013, 23:18
przez szymon1977 » poniedziałek 18 listopada 2013, 23:28
Ogłoszenia trzeba umieć czytać. Do poprawek lakierniczych oznacza, że gdzieniegdzie się rdza pojawia. Rzecz w tym, że Matiz ze względu na słabe zabezpieczenie antykorozyjne rdzewieje od środka. To, że na zewnątrz widać kilka bąbli oznacza, że progi są do wymiany. A tutaj nie jest to kwestia bąbli tylko kompletny brak progów, tylnych nadkoli, prawy przedni błotnik do wymiany (lewy był wymieniany) i bóg wie czego o jeszcze. Da się to zalakierować, ale za pół roku auto się i tak zacznie rozłazić. Ja za ten egzemplarz więcej niż 1000 pln bym nie dał.ogłoszenie napisał(a):...do poprawek lakierniczych...
przez Thomsky » poniedziałek 18 listopada 2013, 23:42
przez szymon1977 » wtorek 19 listopada 2013, 00:26