Cześć wszsytkim 
Pytanie do zorientowanych , to prawda że na egzaminie jest eco driving???
Jak to wygląda , tzn co jest oceniane??
			
		 przez Cedojr » poniedziałek 04 czerwca 2018, 14:22
przez Cedojr » poniedziałek 04 czerwca 2018, 14:22 
 przez rpa » środa 06 czerwca 2018, 17:17
przez rpa » środa 06 czerwca 2018, 17:17 
 przez slawkok » czwartek 07 czerwca 2018, 20:30
przez slawkok » czwartek 07 czerwca 2018, 20:30 
 przez Mateuo » czwartek 19 lipca 2018, 11:11
przez Mateuo » czwartek 19 lipca 2018, 11:11 
 przez kolezankafilizanka » sobota 04 sierpnia 2018, 13:12
przez kolezankafilizanka » sobota 04 sierpnia 2018, 13:12 
Mateuo napisał(a):I jak? Będę ponownie zdawał prawko po dłuższym czasie. Jest się czego obawiać? Ten eco driving faktycznie taki straszny ja go malują?
 przez szymonix » niedziela 05 sierpnia 2018, 12:03
przez szymonix » niedziela 05 sierpnia 2018, 12:03 
rpa napisał(a):hamowanie silnikiem, co sprowadza się do hamowania przez pełną sekwencję redukcji (5)-4-3-2-0 przy każdej sensownej okazji,

 przez szerszon » niedziela 05 sierpnia 2018, 16:09
przez szerszon » niedziela 05 sierpnia 2018, 16:09 
W takim przypadku i tak sprzęgło jest wiecej w podłodze niż tego hamowania silnikiem.szymonix napisał(a): Nie robię szalonej redukcji 5-4-3-2-1-0. Bo po co?? .
 
   
  
 przez gumik » niedziela 05 sierpnia 2018, 21:03
przez gumik » niedziela 05 sierpnia 2018, 21:03 
 -> http://www.forum.prawojazdy.com.pl/viewtopic.php?f=3&t=35676&p=408094&hilit=kr%C3%B3tki#p408094
 -> http://www.forum.prawojazdy.com.pl/viewtopic.php?f=3&t=35676&p=408094&hilit=kr%C3%B3tki#p408094 przez kolezankafilizanka » poniedziałek 06 sierpnia 2018, 08:48
przez kolezankafilizanka » poniedziałek 06 sierpnia 2018, 08:48 
gumik napisał(a):Ogólnie sa dwie szkoły. Jedni mówią, zeby redukować az do 2. Drudzy mówią, ze "teraz juz sie tak nie jeździ". Gdzie lezy prawda? Pewnie gdzieś po środku.

