Jakie klucze płasko oczkowe . Co wybrać?

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Jakie klucze płasko oczkowe . Co wybrać?

Postprzez turnerka » wtorek 19 września 2023, 13:17

Witam. Chcę kupić mężowi klucze płasko oczkowe z grzechotką i potrzebuję porady co wybrac, bo sama nie znam się w temacie. Ale może na forum jest ktoś kto orientuje się oraz doradzi jakie będą odpowiednie?
1. Czy klucze łamane są dodatkowym ułatwieniem pracy czy są zbędne?
2. Jakie rozmiary kluczy powinny być w zestawie, jeśli miały by służyć do majsterkowania przy własnym samochodzie osobowym?
3. Czy takie firmy jak: SATA, MAR-POL, FALON-Tech są warte uwagi (przypominam że chodzi o przydomowe mechanikowanie) czy lepiej kupić mniej elementów ale np. Proxona, Honiton, JONNESWAY, czy Bosha? Ogólnie najlepiej jakby była mozliwość zamówienia takich kluczy w sieci, na przykład w tym miejscu https://buythis.pl/klucze-narzedzia-reczne/
Jeśli nic z wymienionych się nie sprawdzi to proszę o podpowiedzi co wybrać. Yato, Neo czy Parkside mnie nie interesują.
Pozdrawiam.
turnerka
 
Posty: 19
Dołączył(a): czwartek 31 stycznia 2013, 10:29

Re: Jakie klucze płasko oczkowe . Co wybrać?

Postprzez ks-rider » wtorek 19 września 2023, 13:21

Bralbym Proxona - jakosc przemyslowa. Mam zestaw od 30 lat, od 20 lat klucze oczkowo plaskie i oczkowe jestem b. zadowolony.


:wink:
ks-rider
 
Posty: 3796
Dołączył(a): sobota 19 grudnia 2009, 21:47

Re: Jakie klucze płasko oczkowe . Co wybrać?

Postprzez Cyryl8 » wtorek 19 września 2023, 14:31

1. ile mąż spędza dziennie godzin przy kluczach?

2. przede wszystkim nie kupuje się zestawów. kupuje się te narzędzia, które są potrzebne zamiast płacić za zestaw, w którym połowy nigdy się nie wykorzysta.