przez annubis17 » wtorek 29 marca 2011, 19:00
przez maryann » środa 30 marca 2011, 10:46
Ta! Na wtrysku! Ssanie!qwer0 napisał(a):4. dlaczego jak odpalam auto to silnik sam wchodzi na obroty bez naciskania na gaz obroty wskakują na 2000-2500 i spadają do jalowych? tak jest wszędzie?
automaticzjeskie ssanie
przez cman » środa 30 marca 2011, 11:41
maryann napisał(a):Ta! Na wtrysku! Ssanie!Chyba, że jeszcze...
przez maryann » środa 30 marca 2011, 12:07
przez cman » środa 30 marca 2011, 13:00
przez maryann » środa 30 marca 2011, 13:29
Też jestem ciekaw, tyle że nie jak się to dzieje ale raczej "w jakim celu?". Po co silnik dostaje obrotów zaraz po 'zaskoczeniu', gdy jeszcze jest zimny i wszelki wysiłek skoro kosztuje jeśli chodzi o zużycie podzespołów? Myślę, że jest to "pozostałość" po rozruchu- kiedy komputer podaje specjalną mieszankę i utrzymuje ją aż parametry pracy uzyskają minimalny poziom stabilizacji; w sumie trwa to sekundy- nie ma żadnego porównania z gaźnikowym ssaniem, które trzymało kilka kilometrów i w "postępowych" rozwiązaniach gaźnikowych automatycznie było wyłączane.tomciopaluch188 napisał(a):dlaczego jak odpalam auto to silnik sam wchodzi na obroty bez naciskania na gaz obroty wskakują na 2000-2500 i spadają do jalowych?
przez annubis17 » środa 30 marca 2011, 13:47
maryann napisał(a):Też jestem ciekaw, tyle że nie jak się to dzieje ale raczej "w jakim celu?". Po co silnik dostaje obrotów zaraz po 'zaskoczeniu', gdy jeszcze jest zimny i wszelki wysiłek skoro kosztuje jeśli chodzi o zużycie podzespołów? Myślę, że jest to "pozostałość" po rozruchu- kiedy komputer podaje specjalną mieszankę i utrzymuje ją aż parametry pracy uzyskają minimalny poziom stabilizacji; w sumie trwa to sekundy- nie ma żadnego porównania z gaźnikowym ssaniem, które trzymało kilka kilometrów i w "postępowych" rozwiązaniach gaźnikowych automatycznie było wyłączane.tomciopaluch188 napisał(a):dlaczego jak odpalam auto to silnik sam wchodzi na obroty bez naciskania na gaz obroty wskakują na 2000-2500 i spadają do jalowych?
przez tomciopaluch188 » środa 30 marca 2011, 14:09
przez maryann » środa 30 marca 2011, 14:20
Czyli dobrze wykombinowałem!annubis17 napisał(a):Żeby silnik zaskoczył i się nie dławił zaraz po odpaleniu.
przez annubis17 » środa 30 marca 2011, 16:42
tomciopaluch188 napisał(a):przeciez reczne ssanie jak np w cc to sie wylaczalo recznie po 100m jazdy
mysle ze cos nie tak z autem mam bo jak odpalam zimny silnik to wchodzi na 2000-2200 i po sek spada do 1100 no to ssanie jest tkz i w miare jak sie nagrzewa obroty spadają tak ze na cieplym ma ok 600-700 obrotów i gasze i odpalam jeszcze raz to znów wskakuja obroty na 2000 tak jakbym na gaz nacisnął i po 1 sek spadają do 700 w innych autach niema takiej przygazówki przy odpalaniu