Jak wiadomo zimą tankujemy gaz i w jego składzie latem powinien przeważać butan, natomiast zimą propan.
I stąd pytanie: czy takie dwie różne proporcje wpływają na ilość spalanego gazu oraz moc silnika zimą i latem?
przez marcin_akle » wtorek 26 kwietnia 2011, 08:58
przez el_ryba » środa 27 kwietnia 2011, 07:54
przez marcin_akle » środa 27 kwietnia 2011, 15:56
przez mk61 » środa 27 kwietnia 2011, 18:37
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez marcin_akle » środa 27 kwietnia 2011, 21:13
mk61 napisał(a):Jeśli można się podpiąć, to mam pytanie. Czy to prawda, że przy większych mrozach LPG zamarza?
przez el_ryba » środa 27 kwietnia 2011, 21:27
przez marcin_akle » środa 27 kwietnia 2011, 21:37
el_ryba napisał(a): A polonez od razu z gazu palił
przez lith » czwartek 28 kwietnia 2011, 01:52
przez el_ryba » czwartek 28 kwietnia 2011, 07:48
marcin_akle napisał(a):To jaki masz typ instalacji w polonezie? Żeby coś zamarzło to pewnie potrzeba by temperatury -40
przez qwer0 » czwartek 28 kwietnia 2011, 08:16
przez mk61 » niedziela 01 maja 2011, 13:32
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez bobpl » niedziela 01 maja 2011, 13:41
przez mk61 » poniedziałek 02 maja 2011, 14:34
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez bobpl » poniedziałek 02 maja 2011, 20:57
przez BOReK » poniedziałek 16 maja 2011, 07:24