WORD katowice kategoria C

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

WORD katowice kategoria C

Postprzez czopero » wtorek 16 października 2007, 22:11

Za miesiąc zdaje egzamin kat C w katowicach. Chciałbym sie dowiedzieć jakimi samochodami dysponuje w/w word.

ps. przeglądałem forum i niestety nie znalazłem nic o samochodach w katowicach dlatego zakładam temat. Jeżeli ktoś znalazł taki temat to z góry przepraszam za kłopot i dziękuje.

pozdrawiam
czopero
samochod
czopero
 
Posty: 12
Dołączył(a): wtorek 16 października 2007, 22:07

Postprzez Pesso » poniedziałek 22 października 2007, 15:16

cześć, ja zdawałem na kat. C w czerwcu 2006 r i były auta Man model tego auta to bodajże LE 10.185 ale głowy sobie nie dam uciąć. Sa chyba 3 takie autka różnią sie kolorem troszke ale w jednym z nich z tyłu jest hak że można zaczepić do niego przyczepe i jak będziesz na egzaminie to spytaj się czy podczas cofania na łuku ten hak wlicza się do auta czy egzaminator nie bierze go pod uwage!! to ważne bo później cuda się dzieją!!!! ale najlepiej będzie jak poświęcisz pare minut i podjedziesz sobie do WORD i popatrzysz jak to wygląda:) jakbyś chciał to moge powiedzieć Ci co zrobić żeby łuk zrobić bezbłędnie i zawracanie na 3:) Pozdrawiam
Pesso
 
Posty: 24
Dołączył(a): piątek 28 września 2007, 21:08

Postprzez Neo911 » poniedziałek 22 października 2007, 20:31

Tak jak pisał Pesso , są MAN-y . Ostatnio widziałem tam dwa stały z boku.
Neo911
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek 03 września 2007, 00:15

Postprzez czopero » sobota 27 października 2007, 20:00

Pesso napisał(a):cześć, ja zdawałem na kat. C w czerwcu 2006 r i były auta Man model tego auta to bodajże LE 10.185 ale głowy sobie nie dam uciąć. Sa chyba 3 takie autka różnią sie kolorem troszke ale w jednym z nich z tyłu jest hak że można zaczepić do niego przyczepe i jak będziesz na egzaminie to spytaj się czy podczas cofania na łuku ten hak wlicza się do auta czy egzaminator nie bierze go pod uwage!! to ważne bo później cuda się dzieją!!!! ale najlepiej będzie jak poświęcisz pare minut i podjedziesz sobie do WORD i popatrzysz jak to wygląda:) jakbyś chciał to moge powiedzieć Ci co zrobić żeby łuk zrobić bezbłędnie i zawracanie na 3:) Pozdrawiam

jak taki dobry jesteś :) to możesz mi udzielić parę rad, byłbym wdzięczny.
samochod
czopero
 
Posty: 12
Dołączył(a): wtorek 16 października 2007, 22:07

Postprzez Pesso » sobota 27 października 2007, 23:10

Otóż, na łuku na ziemi były i chyba nadal są namalowane symbole typu: "C1", "D1" te symbole przydają się podczas cofania do tyłu na łuku bo przednim kołem (te od strony kierowcy) najlepiej jest najechać na symbol "C1"; pytanie brzmi jak zobaczyć koło na którym się praktycznie siedzi?odp jest bardzo prosta - jak wsiądziesz do auta to po Twojej stronie są dwa lusterka (duże i małe), ustawiasz te małe lusterko na maxa na dół i widzisz przednie koło :D później podczas cofania patrzysz się na te lusterko i jak najedziesz na "C1" wtedy sie zatrzymujesz i łuk zaliczony.
Te same lusterko przydatne jest podczas zawracania na 3 bo możesz podjechać przodem maksymalnie do linii bo właśnie tym kołem dojeżdżasz do linii (a teraz są takie belki ograniczające, wiem bo byłem wczoraj tam i widziałem), podczas cofania jest taki bajer że jak wychylisz głowe za szybe i bedziesz sie patrzec w te duże lusterko to dostrzec można nawet tylne koło, nie zobaczysz go w całości ale taki mały czarny punkcik ale to w zupełności Ci wystarczy i znów możesz maksymalnie podjechać do belki tym razem tyłem. Pamiętaj że nie możesz się wychylić i patrzeć do tyłu, a na łuku nie można się rozglądać na boki tylko można patrzeć w lusterka.
Sposób jest w 100% sprawdzony bo jak tak zrobiłem i kilka osób z mojej grupy, bo mialiśmy następujący zestaw: łuk, zawracanie na 3 i parkowanie prostopadłe tyłem, wtedy też zdałem egzamin :D
Pozdrawiam :D
Pesso
 
Posty: 24
Dołączył(a): piątek 28 września 2007, 21:08

Postprzez czopero » sobota 27 października 2007, 23:59

to zawracanie na 3 tez jest ? nie wiedziałem. dzieki za rade
samochod
czopero
 
Posty: 12
Dołączył(a): wtorek 16 października 2007, 22:07

Postprzez Pesso » niedziela 28 października 2007, 19:59

na kat. C są identyczne manewry jak na kat. B tylko wszystko masz większe :D pozdrawiam
Pesso
 
Posty: 24
Dołączył(a): piątek 28 września 2007, 21:08

Postprzez czopero » niedziela 18 listopada 2007, 17:25

Pesso napisał(a):na kat. C są identyczne manewry jak na kat. B tylko wszystko masz większe :D pozdrawiam

a jak z jazdą po mieście? może udzielisz mi parę wskazówek bo ja raczej katowic tak dobrze nie znam??. z gory dzieki
samochod
czopero
 
Posty: 12
Dołączył(a): wtorek 16 października 2007, 22:07

Postprzez prybo » wtorek 20 listopada 2007, 22:27

do pesso:

czy mógłbyć mi przedstawić model MAN'a który wyżej umieściłeś, tzn. wszystkie płyny gdzie sie znajdują w tym modelu. Taki sam model MAN' jest "u mnie" w WORDZIE. Dzięki serdeczne
prybo
 
Posty: 12
Dołączył(a): wtorek 13 listopada 2007, 18:08

Postprzez Pesso » czwartek 22 listopada 2007, 23:15

Witam, nie bylo mnie troszke ale juz jestem :D Otóż jazda po mieście jest całkiem spoko tylko musisz BARDZO uważać na znaki bo w wielu miejscach są zakazy dla pojazdów o masie pow. 3,5 tony!!!! egzaminator powie Ci, że masz jechać np. prosto ale w rzeczywistości musisz skręcić np. w prawo bo na wprost jest znak zakazu. To jest tylko przykład, ale nie nastawiaj się że jazda prosto musi byc na 100% "prosto"!! Uważaj na znaki!! Taka sytuacja jest jak wyjedziesz z ośrodka od strony stacji benzynowej w prawo i jedziesz cały czas prosto. Tam na końcu drogi jest znak że na wprost jest zakaz dla 3,5 tony z wyjątkiem autobusów a Ty musisz jechać w prawo bo w lewo jest zakaz wjazdu. Tras egzaminacyjnyh nie jest dużo we względu na te właśnie znaki. Jak będziesz wyjeżdżać z ośrodka w prawo od strony stacji benzynowej to jest tam taki pas do włączenia się do ruchu (mam nadzieje że zrozumiałeś o co mi chodzi :D ) ale jest on bardzo malutki :) ale zazwyczaj jest tak, że pierwsza osoba z grupy ktora zaliczyła plac wyjeżdża z ośrodka na miasto, a ostatnia na ten ośrodek wjeżdża. Osoby, które są pomiędzy zmieniają się zazwyczaj na przystanku autobusowym, który jest na przeciwko ośrodka lub gdzieś w pobliskim przystanku, ale to juz mówi egzaminator. Może się zdarzyć, że przejedziesz się drogą szybkiego ruchu (raczej jestem tego pewien :) ) ale to nie jest trudna sprawa bo masz 2 albo 3 pasy i jedziesz sobie do przodu. Ważne jest żeby nie wjeżdżać tyłem auta na krawężniki. Weź na luz i będzie dobrze. Trzymam kciuki :)

do prybo
podam Ci linka, wejdź na stronke (wprawdzie to jest strona WORD w Kielcach) i powiększ zdjęcie. Na tym zdjęciu masz pokazane gdzie co jest. Od aut w Katowicach się nie wiele różni, wkońcu Man to Man:)
http://www.word.kielce.pl/pl/index.php? ... &Itemid=30

Pozdrawiam
Pesso
 
Posty: 24
Dołączył(a): piątek 28 września 2007, 21:08

Postprzez prybo » sobota 24 listopada 2007, 11:45

wielkie dzięki Pesso za informację. Orientujesz się może jak należy postąpisz przy sprzęganiu i rozprzęganiu przyczepy do tego modelu MAN'a. Czytałem wypoweidzi na tym forum i każdy jest inny (nieznacznie) ale inny. Mianowiecie chodzi mi o ilość przewodów i kolejność ich podłączenia a później rozłączenia.
prybo
 
Posty: 12
Dołączył(a): wtorek 13 listopada 2007, 18:08

Postprzez Pesso » sobota 24 listopada 2007, 12:19

niestety nie mam pojęcia :( narazie mam tylko kat. C choć bardzo bym chciał C+E ale co zrobic...kasa :/
Pesso
 
Posty: 24
Dołączył(a): piątek 28 września 2007, 21:08

Postprzez czopero » sobota 24 listopada 2007, 13:33

mam jeszcze pytanie do pesso. a jak jest ze światłami. wiem że jest tam włącznik. jeżeli go przełączymy w 1 pozycje to mamy światła pozycyjne, w 2 pozycje światła mijania ??. natomiast jak pociągniemy dźwignie tam gdzie są kierunkowskazy do siebie to mamy drogowe? tak to wygląda? z gory wielkie dzieki
samochod
czopero
 
Posty: 12
Dołączył(a): wtorek 16 października 2007, 22:07

Postprzez Pesso » sobota 24 listopada 2007, 13:46

czopero dokładnie tak jest :) tylko nie pamiętam z tymi długimi czy ciągnie się do siebie czy na odwrót ale w sumie i tak ich nie będziesz używać podczas jazdy, a sprawdzenie samochodu przed jazdą na placu (te wszystkie płyny, światła itd) to wygląda tak, że podchodzi się parami do auta, jeden wsiada do auta i po kolei wszystko włącza a drugi sprawdza czy się wszystko świeci, a potem zmiana. Natomiast kiedy sie egzaminator pyta o olej, płyn chlodniczy to staliśmy półkołem przy aucie i odpowiadał kto chciał no chyba że egzaminator kogoś wyznaczył. Niektórzy egzaminatorzy są skrupulatni tak więc zapamiętaj że: są jeszcze światła tzw. obrysowe (te na zew auta, żółte, które są jakby zarysami auta), zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego (czepiają się jak się mówi zbiornik płynu chłodniczego). Mam nadzieje, że wszystko co napisałem przyda Ci się na egzaminie :) pozdrawiam
Pesso
 
Posty: 24
Dołączył(a): piątek 28 września 2007, 21:08

Postprzez czopero » wtorek 27 listopada 2007, 11:15

dzieki przydalo sie wszystko co mowiles : )
samochod
czopero
 
Posty: 12
Dołączył(a): wtorek 16 października 2007, 22:07

Następna strona

Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości