przez rocko19 » sobota 12 kwietnia 2008, 21:19
przez Xsystoff » sobota 12 kwietnia 2008, 21:57
przez Pinhead » sobota 12 kwietnia 2008, 22:05
przez tom9 » sobota 12 kwietnia 2008, 22:49
Pinhead napisał(a):Mało prawdopodobne biorąc pod uwage prędkość maksymalną 150km/h dla mocniejszej wersji 1.1 osiąganą na 5 biegu.
przez rocko19 » niedziela 13 kwietnia 2008, 11:18
Pinhead napisał(a):Masz racje w tym że silniczki typu 1.1 czy 1.2 wyją. Są jednak silniki które ładnie mruczą na wyższych obrotach :) Jeśli znasz powód dla którego silnik miał by się psuć od wyższych obrotów to napisz, chętnie poczytam :) Przy silnikach 300KM na 2 biegu można by przebić 100km/h w zależności jaka skrzynia jest zamontowana więc to troche abstrakcyjne porównanie dałeś. Poglądaj sobie jak to wygląda w praktyce bo mówisz o tych sprawach jak by motoryzacja kończyła się na maluchach gdzie 1 bieg służy tylko do ruszania a 2 do toczenia się.
http://pl.youtube.com/watch?v=0s1ISI9xgC4
http://pl.youtube.com/watch?v=KIbyY6itzBg
http://pl.youtube.com/watch?v=SHbFmEElD5c
http://pl.youtube.com/watch?v=ZtjPQ9nzGA8
Stare Subaru Impreza WRX - 3 bieg przy 100km/h :)
http://pl.youtube.com/watch?v=K1EwsJNHuW4
ps.
mam 1.8 90KM.
przez Pinhead » niedziela 13 kwietnia 2008, 12:45
rocko19 napisał(a):Jest tutaj jakie konsekwencje ma żyłowanie auta.
wieksze spalanie
czym wieksze obroty tym szybciej chodzi wał, łożyska, tłok i pierscienie przez co szybciej sie trą..
paliwo leci przez tłumi panewki i zawory dostają po du*
Tak wieć zdrowe to dla silnika nie jest.
przez Michał_62 » poniedziałek 14 kwietnia 2008, 21:19