Egzamin praktyczny kat. A WORD RADOM

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Egzamin praktyczny kat. A WORD RADOM

Postprzez jabba1 » piątek 11 lipca 2008, 21:08

Witam.
Czy zdawał ktos w tym WORDzie i mógłby dokładnie opisac co i jak? Czy jest hamowanie awaryjne i czy trzeba włączać kierunki na 8 :P
18.7.2008 - Egzamin teoretyczny kat. A+B (bezbłednie :) )
8.8.2008 - Praktyka kat. A zdana za pierwszym :D
18.9.2008- Praktyka kat.B zdana za pierwszym :D
6.10.2008 - Prawko odebrane :)
Avatar użytkownika
jabba1
 
Posty: 37
Dołączył(a): niedziela 13 kwietnia 2008, 16:38
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez jabba1 » sobota 19 lipca 2008, 11:17

Już wiem, że kierunków niema, hamowanie awaryjne jest ;) Czy ktoś zdawał w tym WORD'zie ?
18.7.2008 - Egzamin teoretyczny kat. A+B (bezbłednie :) )
8.8.2008 - Praktyka kat. A zdana za pierwszym :D
18.9.2008- Praktyka kat.B zdana za pierwszym :D
6.10.2008 - Prawko odebrane :)
Avatar użytkownika
jabba1
 
Posty: 37
Dołączył(a): niedziela 13 kwietnia 2008, 16:38
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez jabba1 » niedziela 03 sierpnia 2008, 20:58

Witam. :)
W piątek zdaje kategorie A, WORD Radom. Zdaje na Suzuki GN250, chce napisać znany mi tutaj cały przebieg egzaminu i proszę Was o poprawienie ewentualnych błędów Smile Będe wdzięczny za pomoc.
1. Wchodze na plac, zakładam kamizelke, motor na głowny podnózek.
2. Sprawdzam światła:
-mijania
-pozycyjne
-drogowe
-ostrzegawcze
-stopu hamulca ręcznego i nożnego prosząc o pomoc egzaminatora
-kierunkowskazy
-światło odblaskowe
Sprawdzam sygnał dźwiękowy.
Sprawdzam stan ogumienia, naciąg łańcucha i tutaj moje pytanie: jaki musi być prawidłowy naciąg w Suzuki GN?
Sprawdzam czy niema wycieków w układzie paliwowym, stan oleju silnikowego, stan płynu hamulcowego.
3. Zakładam kask, wsiadam na motor, sprawdzam amortyzatory, kierunkowskazy, światła mijania włączam i sprawdzam, ponownie prosze egzaminatora o sprawdzenie świateł stopu, ustawiam lusterka, oglądam sie w prawo lewo i ruszam.

Jest to perfekcyjnie wszystko wymienione czy czegoś brakuje? :D

P.S.
Post przeniesiony z innego zamknietego tematu.
18.7.2008 - Egzamin teoretyczny kat. A+B (bezbłednie :) )
8.8.2008 - Praktyka kat. A zdana za pierwszym :D
18.9.2008- Praktyka kat.B zdana za pierwszym :D
6.10.2008 - Prawko odebrane :)
Avatar użytkownika
jabba1
 
Posty: 37
Dołączył(a): niedziela 13 kwietnia 2008, 16:38
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez wujek_michał » poniedziałek 04 sierpnia 2008, 10:55

hej:)
wydaje mi się że trzeba jeszcze sprawdzić czy kranik masz odkręcony i jeszcze oświetlenie tablicy rejestracyjnej, ale to egzaminator powie ci co trzeba sprawdzić. ale luz to chyba 3-5 cm. sam nie wiem. zawsze można powiedzieć że to pisze w serwisówce i zależy to od motocykla. motor musi stać pionowo przy sprawdzaniu płynów.
pozdrawiam
wujek_michał
 
Posty: 22
Dołączył(a): poniedziałek 07 kwietnia 2008, 14:59
Lokalizacja: że znowu

Postprzez holly_pl » niedziela 12 października 2008, 22:18

siema:) we wtorek mam egzamin na motocykl w Radomiu.Czytając wiekszość wypowiedzi odnosie egzaminu na kat.A juz totalnie zgłupialem jedni pisza tak drudzy inaczej czy mógłby mi ktos napisac jak jego egzamin przebiegal w Radomiu? Z góry dzieki i pozdrawiam:)
holly_pl
 
Posty: 12
Dołączył(a): niedziela 12 października 2008, 22:13

Postprzez jabba1 » niedziela 12 października 2008, 22:39

Egzamin kat.A 8.8.2008 godz. 11
Wynik: Pozytywny

Ta magiczna data okazała się szczęśliwa dla mnie ;) Byłem w grupie prowadzonej przez takiego chudego wysokiego egzaminatora z którym miałem również testy :) Z tego co widze ma on zawsze grupę na tą godzinę. Egzaminator bardzo fajny, raczej przymykający oko ;)
Krótko objaśnił zasady, przy sprawdzaniu mówił co sprawdzic i to robiłes mianowicie: gdzie sprawdzic olej, płyn hamulcowy, światła mijania,drogowe, kierunki, stop. Chyba nic nie pominąłem :)Pamiętajcie żeby po sprawdzeniu stanu technicznego przed ruszeniem obejrzec głowę w lewo i prawo. Potem ruszanie na wzniesieniu, zatrzymanie w wyznaczonym miejscu i hamowanie awaryjne, potem slalom i ósemka oddzielnie (najpierw 5x ósemka z oglądaniem głowy a potem oddzielnie slalom z oglądaniem głowy). Potem miasto po wyznaczonej trasie :) Czekania miałem troche bo byłem ostatni z grupy 4-osobowej, w sumie egzamin trwał koło 3,5h... Pozdrawiam i życzę powodzenia zdającym! :)
18.7.2008 - Egzamin teoretyczny kat. A+B (bezbłednie :) )
8.8.2008 - Praktyka kat. A zdana za pierwszym :D
18.9.2008- Praktyka kat.B zdana za pierwszym :D
6.10.2008 - Prawko odebrane :)
Avatar użytkownika
jabba1
 
Posty: 37
Dołączył(a): niedziela 13 kwietnia 2008, 16:38
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez holly_pl » niedziela 12 października 2008, 22:49

Wielkie dzieki za opis egzaminu:)
holly_pl
 
Posty: 12
Dołączył(a): niedziela 12 października 2008, 22:13

Postprzez holly_pl » wtorek 14 października 2008, 12:10

hej:) zdalem dzis egzamin:) wszystko tak samo jak kolega wyżej opisal.Bylo nas czterech,tez bylem ostani i moj egzamin podobnie trwal jak kolegi ok 3 godzin.Ale warto bylo:) POzdrawiam i zycze powodzenia zdajacym:)
holly_pl
 
Posty: 12
Dołączył(a): niedziela 12 października 2008, 22:13

Postprzez moskit122 » czwartek 15 stycznia 2009, 23:18

aby sprawdzić naciąg łańcucha nalezy siedzieć na motocyklu, wtedy jedyna możliwość sprawdzenie to posłużenie się egzaminatorem bo ręka raczej nie sięgniesz, zazwyczaj jest to 3-4cm luzu
ale ogólnie to sprawdzanie to poroniony pomysł, właściwie przed jazdą każdy motocyklista powinien ustawiać pod swoją wagę i wzrost ustawienia zawieszenia, kierownicy (jeśli jest możliwość), czasem wysokości siedzenia itd
do obsługi codziennej bezwzględnie nalezy także sprawdzenie ciśnienia w ogumieniu, dlaczego to nie jest wymagane na egzaminie? głupota totalna, jeśli wymagac to wszystko albo nic... ale cuż, trzeba czekać na zmiane prawa...
moskit122
 
Posty: 2
Dołączył(a): czwartek 15 stycznia 2009, 22:32

Postprzez fuszbejns » czwartek 02 kwietnia 2009, 11:54

a ja mam jeszcze kilka pytan:
to sprawdzanie swiatel zanim wsiade na motor? to wykonuje na wylaczonym silniku czy motocykl musze uruchomic do tego sprawdzania?
czy tez na spotoju sprawdzam te wszsytkie sprawy typu olej plyny itp a dopiero po wsiadnieciu na motor zajeciu pozycji yuruchomienia silnika sprawdzam swiatla (przed odjazdem)? i czy dzialanie długiego swiatla(drogowego ) tez mam sprawdzic sam na odbicu od ręki? czy tez mam zejsc i to sprawdzac?
jeszcze jedno co to jest to hamowanie awaryjne jak to przebiega? i czy egzaminator każe to robic czy robi sie to samemu obligatoryjnie?

pozdrawiam
fuszbejns
 
Posty: 1
Dołączył(a): czwartek 02 kwietnia 2009, 11:41


Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości