Jazda w korkach

Tu możecie podzielić się uwagami lub wątpliwościami związanymi z poruszaniem się na drogach

Moderatorzy: dylek, ella, klebek

Postprzez ivytomek » wtorek 19 sierpnia 2008, 09:26

bruno666 napisał(a):Jechać 7 km/h na 1-ce bez gazu. Kiedy to za szybko, wyłączamy bieg zupełnie. Następnie znowu jedyneczka bez gazu i doganiamy auto przed nami. I powrót do początku.
W ten sposób uzyskujemy prędkość średnią 5 km/h bez jazdy na półsprzęgle.


Można się też rozpędzać do 50 km/h, a potem się zatrzymywać na parę sekund i też wyjdzie średnia 5. :P
Avatar użytkownika
ivytomek
 
Posty: 235
Dołączył(a): piątek 05 stycznia 2007, 01:09
Lokalizacja: Kraków

Postprzez bruno666 » wtorek 19 sierpnia 2008, 11:10

ivytomek napisał(a):
bruno666 napisał(a):Jechać 7 km/h na 1-ce bez gazu. Kiedy to za szybko, wyłączamy bieg zupełnie. Następnie znowu jedyneczka bez gazu i doganiamy auto przed nami. I powrót do początku.
W ten sposób uzyskujemy prędkość średnią 5 km/h bez jazdy na półsprzęgle.


Można się też rozpędzać do 50 km/h, a potem się zatrzymywać na parę sekund i też wyjdzie średnia 5. :P

Tak, ale wyjdzie wyższa średnia zużycia paliwa i klocków hamulcowych.
bruno666
 
Posty: 886
Dołączył(a): czwartek 07 września 2006, 23:01

Postprzez lled3 » wtorek 19 sierpnia 2008, 14:06

hamowac bedziemy silnikiem :) - ani klockow nie zuzyjemy - anie paliwa wiecej. sama oszczednosc :wink:
Obrazek
lled3
 
Posty: 946
Dołączył(a): wtorek 07 sierpnia 2007, 19:45

Postprzez Leon600 » wtorek 19 sierpnia 2008, 20:53

Piszecie, że sprzęgło się zużywa na jeździe na pół sprzęgle.... ale powiedzcie mi czy też się zużywa jak nie będę dodawał gazu?
Leon600
 
Posty: 41
Dołączył(a): środa 18 czerwca 2008, 21:33

Postprzez lled3 » wtorek 19 sierpnia 2008, 21:35

ZPOMNIJMY o zuzywaniu sie sprzegla ... czy wymienisz go po 160 tys czy po 180 robi jakas roznice ?
Obrazek
lled3
 
Posty: 946
Dołączył(a): wtorek 07 sierpnia 2007, 19:45

Postprzez marcij » wtorek 19 sierpnia 2008, 22:37

lled3 napisał(a):ZPOMNIJMY o zuzywaniu sie sprzegla ... czy wymienisz go po 160 tys czy po 180 robi jakas roznice ?


Wez mnie nie denerwuj, mi sie wlasnie konczy 3. komplet przy przebiegu 63tys km. Czyli srednia wychodzi cos okolo 20tys na komplet. A zestaw LUK'a kosztuje prawie 500zl. Kilka godzin roboty w kanale ze zdejmowaniem skrzyni pomijam milczeniem.

Ale to tak troche OT.
Obrazek
marcij
 
Posty: 1120
Dołączył(a): środa 02 sierpnia 2006, 21:06
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez qwer0 » wtorek 19 sierpnia 2008, 23:02

Wez mnie nie denerwuj, mi sie wlasnie konczy 3. komplet przy przebiegu 63tys km. Czyli srednia wychodzi cos okolo 20tys na komplet. A zestaw LUK'a kosztuje prawie 500zl. Kilka godzin roboty w kanale ze zdejmowaniem skrzyni pomijam milczeniem.

Ale to tak troche OT.

to ja nie wiem ja Ty jezdzisz...
u mnie w sceniku sprzeglo jeszcze to samo, co autko z fabryk na nim wyjechalo. Przebieg - >350 000km.
Co prawda juz kwalifikuje sie do wymiany, bo czasem sie slizga, ale to przez to, ze raz zostalo niezle przykopcone (wciagalismy klody pod gore na asfalcie, but do dechy, kola krecily sie w miejscu, a drzewo ani rusz :P niezle przysmierdzialo, od tamej pory czasem sie zdarza mu slizgac no i ogolnie odczuwa sie czasem podczas jazdy ze to nie to).
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków
Avatar użytkownika
qwer0
 
Posty: 2422
Dołączył(a): poniedziałek 21 kwietnia 2008, 20:36
Lokalizacja: Lublin

Postprzez lled3 » środa 20 sierpnia 2008, 09:58

20 tys na sprzeglo ? - to powazny problem - być może nie umiejetnosc jego uzywania ? albo złe sprzeglo ... Przy czysto sportowej jezdzie sprzegla wytrzymuja wiecej.

Podnosiles moze parametry silnika ?

P.S.
chyba ze chciales napisac 200 tys :)
Obrazek
lled3
 
Posty: 946
Dołączył(a): wtorek 07 sierpnia 2007, 19:45

Postprzez Leon600 » środa 20 sierpnia 2008, 11:17

A jak stoję na czerwonym i mam wciśnięte sprzęgło to dobrze robie? czy lepiej luz wrzucić?
Bo jakoś nie mam nałogu wrzucania luzu :P
Leon600
 
Posty: 41
Dołączył(a): środa 18 czerwca 2008, 21:33

Postprzez marcij » środa 20 sierpnia 2008, 11:54

lled3 napisał(a):20 tys na sprzeglo ? - to powazny problem - być może nie umiejetnosc jego uzywania ? albo złe sprzeglo ... Przy czysto sportowej jezdzie sprzegla wytrzymuja wiecej.

Podnosiles moze parametry silnika ?

P.S.
chyba ze chciales napisac 200 tys :)


Nie chodzi o styl jazdy , bo autem jezdzilo wczesniej 2 "wlascicieli" (oboje z mojej rodziny). Problem w tym , ze sprzeglo przez fabryke nie jest odpowiednio dobrane do silnika (jest poprostu za malei za slabe), oraz pewnie to ze byly zakladane najtansze zamienniki (bo innego wytlumaczenia nie widze).

Ale koniec OT
Obrazek
marcij
 
Posty: 1120
Dołączył(a): środa 02 sierpnia 2006, 21:06
Lokalizacja: Tarnów

Poprzednia strona

Powrót do Sytuacje na drodze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości