przez Kostunia » piątek 29 sierpnia 2008, 09:50
przez Riddler » piątek 29 sierpnia 2008, 10:20
przez Kostunia » piątek 29 sierpnia 2008, 10:27
przez Riddler » piątek 29 sierpnia 2008, 10:34
przez przemq14 » piątek 29 sierpnia 2008, 10:37
przez Kostunia » piątek 29 sierpnia 2008, 10:47
przez Blackout » piątek 29 sierpnia 2008, 12:38
przez DarioJ4L » piątek 29 sierpnia 2008, 12:46
przez Kostunia » piątek 29 sierpnia 2008, 13:04
przez DarioJ4L » piątek 29 sierpnia 2008, 13:06
przez lukaszigr » niedziela 14 września 2008, 12:56
przez Kostunia » poniedziałek 15 września 2008, 11:09
lukaszigr napisał(a):to co opisałeś jest bardzo proste ponieważ jak stoi znak stop a jest linia zatrzymania to musisz się przed nią zatrzymać a jak jest przejście dla pieszych to przed przejściem zatrzymujesz się tylko jak trzyba pieszych przepuścić a jak nie ma linii zatrzymania to zatrzymujesz sie w takim miejscu żebyś miał dostateczną widoczność!
przez Pinhead » poniedziałek 15 września 2008, 12:10
Kostunia napisał(a):Jasne jest dla mnie, że bezwzględnie muszę się zatrzymać przed linią zatrzymania ale czy przed przejściem dla pieszych również (czyli przed stopem)- oczywiście jeśli nie ma tam żadnego pieszego???
przez dariex » poniedziałek 15 września 2008, 22:10
Pinhead napisał(a):
Miejsce połączenia drogi podporządkowanej i drogi z pierwszeństwem wyznacza linia zatrzymania a nie przejście dla pieszych.
przez Pinhead » wtorek 16 września 2008, 08:28
dariex napisał(a):i oczywiscie nie spotkałeś się ze znakiem stop bez wyrysowanej na drodze linii zatrzymania? ;)
Jeśli takowej nie ma( a gwarantuję,ze bywa tak niezwykle często),to nalezy się zatrzymać tak aby mieć dobrą widoczność.Kropka.